Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben matroesjka (forum naam natuurlijk ) ik ben 27 jaar. Ik heb al ruim 10 jaar een hele lieve vriend en we wonen al 8 jaar samen. We willen volgend jaar waarschijnlijk gaan proberen om zwanger te worden, en nu zullen jullie wel denken... volgend jaar pas??? Maar daar heb ik zo mijn redenen voor Ik ben namelijk al een jaar of 3 bezig om een maagbandje te krijgen en die ga ik waarschijnlijk nu eindelijk zeer binnenkort krijgen. Dus dat wil ik eerst allemaal achter de rug hebben en het allemaal even afwachten hoe het zal gaan en dan dus waarschijnlijk volgend jaar voor een kindje gaan. Ik ben dit forum tegen gekomen en heb mezelf aangemeld omdat ik dan in ieder geval heel veel informatie kan lezen en dat is nooit verkeerd natuurlijk. Nou dit was even kort (nou ja kort) samengevat mijn verhaal. ( Sorry voor mijn lange verhaal) Liefs van Matroesjka
Spannend allemaal!! Mijn tante heeft ook kinderen gekregen na t plaatsen van een maagbandje Zij is ongelooflijk afgevallen nu in totaal!! Heel veel suc6 in ieder geval en veel plezier op t forum
wat spannend allemaal! heel veel succes met alles! en natuurlijk welkom hier! en veel plezier hier op het forum!