hey meiden, het druppeln bloed is vanmorgen weer begonnen en rond half kwam er een sliertje en een stolseltje... beetje buikpijn gekregen, Rond half 8 kwam het vruchtje eruit. Hierna direct geen last van buikrampen meer.. Bij mijn vorige 2 miskramen vloeide ik als een gek en nu? ik druppel amper.. Heb dit weekend kunnen doorstaan met inlegkruisjes.. Is dit normaal? Ik vind het zo vreemd! liefs mandy
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen! Bij mijn tweede miskraam (7 weken) had ik dat ook, na het verlies van het vruchtje bijna geen bloed. Pas een volle dag later begon ik veel erger te vloeien. Liefs Banjer
Hoi mandy, Allereerst veel sterkte! Ik heb in totaal 2 1/2 week gebloed, 3 dagen voor de MK en 2 dagen erna heel erg. Ieder lichaam zit anders in elkaar, misschien had je normaal ook niet zoveel klachen bij je ongi's. Als je het niet vertrouwd of twijfels hebt, gewoon de verloskundige bellen hoor! daar zijn ze voor. Ik krijg trouwens ook nog een controle echo om te kijken of alles weg is, misschien willen ze dat bij jou ook nog wel doen. Sterkte met alles Groetjes Minka
hey meiden, nog steeds inlegkruisjes hier, heb de gyn gebeld en ik had al een afspraak staan voor do, dus ze vonden het niet nodig om mij eerder te laten komen.. voor het vruchtje naar buiten kwam verloor ik ook steeds 2/3 druppeltjes bloed.. vind het nog steeds raar! liefs mandy
Hoi Mandy, Ten eerste wil ik je heel veel sterkte wensen. Bij mijn eerste miskraam heb ik bijna niet gevloeid. De dagen daarna ook bijna niet. Het vruchtje was er toen spontaan uitgekomen. Bij mijn tweede miskraam heb ik in totaal 2 weken gevloeid. Toen ben ik gecurreteerd. Sterkte meid. Heel veel liefs Divi