Vervlogen geluk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Minka, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Vandaag is samen met de eerste vuurwerkknallers mijn (ons) geluk de lucht in gegaan. Ik was (ben) 10 weken en 3 dagen zwanger en had vandaag mijn eerste echo.
    Vol spanning ginngen we naar de VK voor de echo, maar helaas, het is met 8 weken niet meer verder gegroeid.
    Er was geen hartslag en al helemaal geen grootte van bijna 11 weken.
    Mijn lichaam heeft het nog niet geaccepteerd en ik moet nu afwachten tot de bloedingen komen. Indien dit niet zo is, heb ik over 10 dagen een afspraak bijnde Gynacoloog in het ziekenhuis.
    Je leeft in een droom dat je zwanger bent en nu denk je was het een droom. Ik kan het allemaal nog niet echt bevatten.
    Na een hoop tegenslagen in mijn leven nu eindelijk gelukkg en een gezinnetje op komst en dan in 1x weggeblazen......

Ik hoop dat ik snel de bloedingen krijg en zo naar een nieuwe toekomt in 2007 mag kijken.

Liefs Minka

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    lieve Minka,

wat een verselijk bericht.
    Het is zo oneerlijk.
    Precies wat je zegt, je bent helemaal in de waan dat je zwanger bent en dan op zo`n scherm wordt in een enkele seconde je droom onderuit gehaald.

Ik wens je veel sterkte met dit verlies.

Liefs van Hope

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Heel veel sterkte Minka, en zie maar niet tegen een eventuele curettage op.
    Dat valt namelijk hartstikke mee.

Dikke knuffel, Anabella

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Wat een slecht nieuws :( Heel veel sterkte Minka

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Minka,

Wat erg voor je! Ik weet hoe vreselijk het is om te horen dat je vruchtje is gestopt met leven: de schok, de pijn, het verdriet.... Soms kun je het niet bevatten, en soms dringt het opeens zo hard tot je door dat je echt geen moeder meer zult worden, althans niet op korte termijn.

Ik kan me voorstellen dat je hoopt dat je lichaam het vruchtje vanzelf afstoot. Ook ik heb daarop gewacht, maar toen ik na 3 weken het gevoel had dat het nog heel lang kon gaan duren, heb ik toch gekozen voor een curettage.
    Ik kan je alleen maar als advies geven: doe waar jij jezelf het beste bij voelt. Als je zelfs over 10 dagen nog wilt wachten, doe dat dan. Als je eerder een curettage wilt, bel dan al voortijds met het ziekenhuis.

Heel veel sterkte met verwerken van de miskraam. Er zal wel wat tijd overheen gaan voordat je je weer beter zult voelen. Wat mij toen heel erg veel moed gaf, was het besef dat ik toch zwanger kon worden. Je weet dat het kan, en ik hoop dan ook voor je dat je in het nieuwe jaar snel weer zwanger zult worden.

Veel liefs,
    Marla

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi minka,

heel veel sterkte
    en hoop dat het niet te lang gaat duren
    en ik kan je zeggen dat een curretage echt mee valt.

liefs chantal

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    He meid,

Wat een enorme tegenslag. Velen hier op het forum weten helaas wat je meemaakt, waaronder ikzelf natuurlijk. Ook bij de eerste zwangerschap bleek het vruchtje 9 weken geworden te zijn. In een keer "PLOP" is je leventje weer helemaal anders en alles waar je mee bezig was valt in een keer weg. Neem de tijd om het op een rijtje te zetten en ik hoop voor je dat het snel loskomt en dat je verder kan.

Sterkte en op naar een goed en vruchtbaar 2007!

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meid,

Heel veel sterkte gewenst!

X neia

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Heel veel sterkte!
    xx

10. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Verschrikkelijk. Ik kan dat gevoel weer zo oproepen. Dat lege scherm, dat moeilijke gezicht van diegene die de echo maakte, het zwarte gat waar je invalt.. Ik heb bewust niet gekozen om 'af te wachten'. Ik wilde het eerst proberen met vaginale tabletten (vreselijke traumatische ervaring mee.. nooit meer!), alsnog gecuretteerd. Pas vanaf dat moment kon ik met de verwerking beginnen. Ik heb nu na ruim 3 weken goede en slechte momenten. De goede komen gelukkig steeds vaker dan de slechte. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven. Heeft tijd nodig, neem die tijd ook.. En dan hopelijk in 2007 meer geluk.. jullie tijd komt nog wel.. Sterkte!

11. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    wat verschrikkelijk meid, heel veel sterkte...

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    heel veel sterkte meid met dit verlies...

13. marie

marie Lid

13 jan 2006
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

liefs marie

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ik wil je heel veel sterkte wensen meid.

15. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Heel veel sterkte met jullie verlies, ik vind het echt kl*te om dit te lezen. Ik hoop dat je lichaam snel weer de oude is en dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en dat het dan wel goed afloopt. Sterkte

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie voor al het medeleven en lieve woorden.
    Daar knap je weer iets van op.
    Ook "fijn" om verhalen van anderen te lezen, die weten pas hoe je je voelt en wat ze hebben meegemaakt.
    Op zich gaat het redelijk met me, maar het lege gevoel blijft om me heen hangen.
    Ik hoop dat de bloedingen snel en vanzelf komen en dat 2007 voor mij en alle andere een nieuw vruchtbaar jaar mag worden.

Liefs Minka

17. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    hallo allemaal,

Hier even een update van mij.
    Vanaf afgelopen donderdag heb ik licht bloedverlies gehad en s'avonds lichte krampen. Afgelopen nacht erge krampen en het gevoel van flauwvallen en misselijkheid. Bloedverlies is er nauwelijks!
    Vanochtend naar de Gyna geweest; inderdaad een missed abortion bij 8 weken, het vruchtje is nu nog zo groot als bij 7 weken.
    Ik moet wachten tot volgende week woensdag ! voor een curettage!
    De wachtlijst is erg lang en ze kunnen me er niet eerder tussen zetten.
    Ik weet het allemaal even niet meer; voel me zooooo leeg!

liefs Minka

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh wat naar dat je zo lang moet wachten.....Als je je echt heel slecht voelt dan moet je wel aan de bel trekken want dan moeten ze je welzeker curreteren (spoed). Hou het dus goed in de gaten en als het niet gaat: METEEN BELLEN!

19. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Was het allemaal maar zo makkelijk, vandaag bij de narcotiseur geweest, (12.00u) en was vandaag de 4e(!) voor een curretage, het lijkt wel een modegrill te zijn.
    De afspaken zitten zo vol dat volgende week woensdag de eerste optie was.
    Alleen als ik heel veel bloedverlies, koorts of niet uit te houden krampen krijg kan ik spoed bellen voor een afspraak.
    Tja, wat moet je dan....

Groetjes Minka
    (die hoopt dat dit snel achter de rug is)

20. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    MInka,

jammer dat je nog een week ongeveer moet wachten,

sterkte!
    flyke

Deel Deze Pagina