Ook ik moet het even kwijt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marleen1986, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

22 dec 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Ooooh wat voel ik me VRE-SE-LIJK shit!!!!!!!!!!!!

Na 2 miskramen in Juni en in Aug, waarvan die in Augustus vreselijk was op vakantie met 12 weken. heb ik het er nog dagelijks moeilijk mee. En nu.........nu belde de vriendin van mijn man's broer me op met het nieuwtje dat ze 12 weken zwanger is van de 2e, terwijl ze voor kort zeiden dat ze waarschijnlijk niet eens een tweede kindje wilden, of in iedergeval voorlopig niet. Het enige wat ik kan is janken, janken, janken!!!!
    Ik vind het zo oneerlijk allemaal. niet dat ik het ze niet gun, maar waarom nou uitgerekend NU!!!!!!!!!

Ik ben al maanden kapot van verdriet en dan dit!!

Sorry ik moest het even van me afschrijven!

liefs marleen

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ken het gevoel... en inderdaad dat doet pijn .
    en die pijn mag er zijn, ik denk dat het verstandig is dat je dit uitspreekt naar haar zodat zei ook weet hoe het voor jouw voelt zodat zei ook wat rekening kan houden met jouw gevoel

ik heb in oktober me 2 miskraam gehad en inderdaad het is vreselijk , heb jij wel onderzoeken gehad ?

liefs maaike

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    he bah je mag je ook vreselijk voelen over je miskramen, het is ook vreselijk! Dikke knuffel!

ik moet zeggen dat een collega van mij pas met de mededeling kwam dat ze zwanger is van de 3e. Toen was ze al 16 weken zwanger en een week of 3 ervoor zei ze nog " nee hoor jij mag eerst, ik heb er al 2" terwijl ze dus toen al wist dat ze zwanger was.

Dan denk ik, zeg dan gewoon niks :(

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    het is zo hard...natuurlijk gun je het anderen ook maar vaak is de timing helemaal niet ok...

ik heb niet de ervaring van een miskraam maar wel hebben wij er ruim 5 jaar over gedaan zwanger te raken en in die 5 jaar proberen heb ik het nodige moeten slikken...van per ongeluk zwanger raken, tot 4e abortus van vriendin en steeds net wanneer ik alle moed weer bijelkaar had geraapt na de zoveelste teleurstellende ongesteldheid...

heel veel sterkte en ja, praat erover met diegene ook. leg uit dat je het iedereen gunt maar dat het voor jou te pijnlijk is...mensen begrijpen vaker wat er aan de hand is als je het rustig uitlegt. moeilijk maar misschien wel een oplossing? en natuurlijk mag je zelf huilen, gillen en schreeuwen!

Deel Deze Pagina