oke dacht dat ik er aardig rustig onder was maar nu we richting mijn nod gaan begint er weer op te komen hahaah sinds 2 weken opgeblazen gevoel in buik en rommelende buik. 1 week geleden ziek geweest 1 dag, hield geen glas water binnen en waterdunne ontlasting(moet er wel bij zeggen dat er griep met deze klachten heerst op werk dus betekend denk niks) sinds vanmiddag pijnlijke onderrug en de twee vreemste dingen die ik vind: veeeeeel meer dorst dan anders, dronk altijd te weinig en drink nu best veel! (sinds 1 week) heb het snel warmer.. normaal moest egt veel sneller de kachel van me aan en hoopte dat me vriend de kachel snachts vergat uit te zetten.. heerlijk warm.. maar nu... zet ik hem zelf uit.. vind het niks veels te warm!(1,5 week) waarschijnlijk heeft het allemaal niks te betekenen, en zijn het dingen die ik ""wil"""voelen.. hebben julllie ook zo vaak dat je lichaam je voor de gek houd?? xxxx
het zijn idd DE symptomen1 maar goed, ze lijken zo op symptomen voor je menstruatie. ik had vorige maand alle symptomen en toch ongesteld geworden. maar wie weet....ik hoop t vooor je! xxxx
Voelde ook vanalles maar test nog steeds negatief en ongi ben ik ook niet. Als ik reken en tel kan het nu haast niet meer raak zijn dus zit te wachten op een ongi. En weet je.......toen ik zwanger was van mijn dochter voelde ik niets, zag ook niets en had helemaal het idee niet dat ik zwanger was. 3 dagen voor nod een dikke ZWANGER op de digitale test. Dus tja je kan zwanger zijn maar hoeft niet want lichaam en geest kunnen leuke dingen doen.
Hier prcies hetzelde. Vorige maand 1e ronde en was er zo mee bezig. Ik was moe misselijk me borsten deden zeer enz. Maar gewoon ongi geworden. Maar... er is altijd een kans natuurlijk.! Succes!
@ Natasjah: Als ik het goed zie, dan zit je nu in de 2e ronde. Ik weet niet of je hiervoor aan de pil was. Maar toen ik net stopte met de pil had ik dat de eerste maanden ook heel erg. Mijn borsten klapte bijna uit mijn bh van de pijn.....maar wat bleek....het was gewoon het ontpillen. Dat heeft bij mij wel een paar maanden geduurd (heb gelezen dat het zelfs een jaar kan duren voor je lichaam "ontpild" is) Wil je uiteraard niet ontmoedingen want ik hoop van ganser harte dat je lekker zwanger bent hoor!!!! Maar mocht het niet zo zijn, dan weet je waar je het vandaan kan komen. Ons vrouwenlichaam kan ons zo heerlijk voor de gek houden. Maar ik duim voor je dat je zwanger bent!!! xx Buufke
Heel herkenbaar. Ook ik had verschillende verschijnsels, waardoor ik stiekem dacht misschien wel zwanger te zijn. Tot ik gister helaas ongesteld werd, wat een teleurstelling. Voor mij was het ook pas de eerste ronde, dus ik zal wel een het afkicken zijn op de hormonen.