ik was zo blij om weer zwanger te zijn maar helaas... vrijdagavond met spoed geopereerd weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wat is het leven soms oneerlijk!
Wat een verdriet. Ik wens je beterschap en sterkte, meer kan ik niet doen. Ik hoop voor je dat de tegenslagen nu voorbij zijn en er alleen maar positieve dingen op je pad komen.
hi miriam, Ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in november 2008, je weet dat de kans dat het nogmaals gebeurt er is, en groter ook maar toch wil je er niet op rekenen. Wat ongelofelijk klote! Zo oneerlijk.... Ik ben er ook erg bang voor, Wil graag weer zwanger raken, lukt ook niet echt, heb nog maar 1 eileider over. Maar het lijkt me ontzettend eng ook. Hoever was je?
ongeveer 8 weken zwanger was ik. over 6 weken heb ik een gesprek en dan gaan we ook kijken of het een oorzaak heeft of dat het gewoon dikke pech is! mijn vorige buitenbaarmoederlijke zwangerschap was ook in november maar je moet de moed niet opgeven! x
he Miriam, Tjeetje 8 weken alweer en dan daar nog achter komen pff echt verschrikkelijk...... Ik krijg gelukkig na 5.5 week een echo om te kijken of het wel goed zit, ALS ik ooit nog zwanger raak tenminste of wist je niet dat je zwanger was? Sterkte meid liefs
jeet je het zit je echt niet mee ik heb 1 mk en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en 5 weken later was ik zwanger en mijn zoontje is blijven zitten. ik hoop dat je binnenkort echt van een klein wondertje mag genieten sterkte
ook mooi om te horen dat het daarna ook goed kan gaan! ik heb 20 april een gesprek eerst even afwachten wat de gyn. zegt en dan gaan we er weer voor! x mir