Ook ik moet nog 1 maand, YES

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetchocolate, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zo, nog 1 maand te gaan! Althans, volgens termijnecho, SEO en groeiecho (30 weken). Echt precies weten we het nooit wanneer Uk eraan toe is. Als het aan de mama lag, kwam het nu al:D. Zo'n last van mijn ribben dat ik vannacht weinig heb kunnen slapen:(

Gister controle gehad, alles was goed. Meneer lag lang en breeduit in mijn buik. Tja, dat verklaart ook waarom ik zo'n pijn in mijn ribben heb he:). Hartje was weer zo mooi om te horen. Uk al volledig ingedaalt:D YES! En nog altijd met zijn hoofdje mooi naar beneden.

Wie moet er nog meer (ongeveer) 1 maand?

2. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    ik moet nog precies 2 weken maar goed kan ook nog een maandje worden :D

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik denk een heel aantal mensen uit het januarimamatopic :D
    Hier kan het een halve week tot 5,5 week zijn, maar volgens mijn vader is volgende week vrijdag de Grote Dag (nog een weekje dus). Maar goed de beste man is geen helderziende dus ongeveer een maand lijkt me een mooie gok :D

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik wel ietsje meer, 7 weekjes ongeveer (hopelijk mag ik nog wel meedoen :D)

dat van die ribben herken ik maar al te goed :$
    heb het idee dat Glimmie ze als rekstok (bij het turnen) gebruikt ;)
    vandaar dat nu ook de slapeloze nachten gaan beginnen denk ik

5. sweetchocolate

Van mij mag je meedoen:D Jullie uk kan immers ook te vroeg geboren worden en onze uk te laat. Dus waarom niet?! Haha.

Fijn he, zo'n kleintje in je buik die "denkt" voldoende ruimte te kunnen krijgen door maar tegen jouw ribben te stoten;)

6. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Yeeeeeeee...ik moet ook nog even:D Ik kan niet wachten tot die kleine in mijn armen ligt;) Minimaal nog 2 weken en maximaal nog...tja ik ga maar uit van 7 weken.

Wordt erg spannend...ben benieuwd hoeveel kerst en oud en nieuw baby's het worden;)

7. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    jaja hier nog 1 die ongeveer nog maandje moet! Ik wordt helemaal blauw geschopt en sinds ze volledig is ingedaald en hoofdje vastligt draait ze regelmatig waardoor ik veel moet plassen. Nog meer dan ik al deed.
    Vindt het zo spannend worden en wil dat het nu al 11 jan. is eigenlijk! :p Ik ben nu ook ingesteld op 2011 dus ze hoeft van mij niet persee eerder te komen :p

8. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    ik mag ook mee doen... mijn gevoel zegt dat ie eerder komt... maar kan ook goed nog 7 weken zijn :)

9. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    ook ik mag mee doen. Voor mij is het ook nog een maandje. Kan niet meer wachten !!

10. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik ook nog ongeveer, 19 januari uitgerekend, spannend!!! Ik kan niet wachten om mijn mannetje te zien:)

11. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    mijn gevoel zegt dat ook dat mijn jochie eerder komt, en ik weet niet waarom..

12. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Raar he...dat gevoel dat de kleine eerder komt hebben wij ook heel erg. Mijn gevoel zegt rond kerst;) da's over 2 weken al...Spanneeeeeeeend!

Heeft iemand dit gevoel al eerder gehad waarbij het uitkwam?

13. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja ik weet niet waarom, misschien is het ook omdat bij mijn moeder de eerste ook 2 weken te vroeg was en toen dacht ik; misschien gebeurt het vaker bij een eerste kind te vroeg. Ik zal trouwens net dat er ooit een poll voor is gemaakt op dit forum, en de meeste stemde op te vroeg! Kijk maar:

Zwangerschapspagina - Bekijk resultaten poll

14. sweetchocolate

Ook hier nog een geval van denken dat Uk eerder komt. Mijn moeder beviel zelfs 1 maand eerder! Terwijl mijn zusje (ik ben met spoedkeizersnede gehaald).

Mijn vriend denkt ook dat hij eerder komt. Heel erg vreemd is dat. En we zeggen beide ergens tussen kerst en oud en nieuw.

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ooh ik wil ook meedoen :D Ik ben 20 januari uitgerekend en iets in mij zegt ook dat hij eerder komt.

16. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ja, die poll had ik idd al gezien.

Mijn moeder en zus hebben de kids ook eerder dan de uitgerekende datum gehad...ik zelf ben 4 weken te vroeg geboren. Nou wil ik niet met 36weken bevallen maar 37 is oke;) Ik ben zooooo nieuwschierig maar goed de kleine beslist toch wanneer hij wil komen:) Geduld is een schone zaak, hoor ik vaak hahaha

We zullen zien:)

17. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Mijn vriend denkt ook tussen kerst en oud en nieuw. Ik zelf denk dat ik er ruim over zal gaan omdat ik veel te graag wil dat ze al komt.

18. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Mijn moeder beviel 2 weken te vroeg van mijn oudere broer en van mij 2 weken te laat, ze zei dat ik al helemaal aan het uitdrogen was:p

19. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Soms denk ik dat ook, omdat ik dan zo ga wachten dat het dan misschien juist weer langer duurt, net als wanneer je op je menstruatie wacht en het komt maar niet!

20. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ja, dat zou ook wel iets voor mij zijn...dat ik met 42 weken nog met een bolle toeter rond loop;)

Deel Deze Pagina