Zo, nog 1 maand te gaan! Althans, volgens termijnecho, SEO en groeiecho (30 weken). Echt precies weten we het nooit wanneer Uk eraan toe is. Als het aan de mama lag, kwam het nu al. Zo'n last van mijn ribben dat ik vannacht weinig heb kunnen slapen Gister controle gehad, alles was goed. Meneer lag lang en breeduit in mijn buik. Tja, dat verklaart ook waarom ik zo'n pijn in mijn ribben heb he. Hartje was weer zo mooi om te horen. Uk al volledig ingedaalt YES! En nog altijd met zijn hoofdje mooi naar beneden. Wie moet er nog meer (ongeveer) 1 maand?
Ik denk een heel aantal mensen uit het januarimamatopic Hier kan het een halve week tot 5,5 week zijn, maar volgens mijn vader is volgende week vrijdag de Grote Dag (nog een weekje dus). Maar goed de beste man is geen helderziende dus ongeveer een maand lijkt me een mooie gok
ik wel ietsje meer, 7 weekjes ongeveer (hopelijk mag ik nog wel meedoen ) dat van die ribben herken ik maar al te goed heb het idee dat Glimmie ze als rekstok (bij het turnen) gebruikt vandaar dat nu ook de slapeloze nachten gaan beginnen denk ik
Van mij mag je meedoen Jullie uk kan immers ook te vroeg geboren worden en onze uk te laat. Dus waarom niet?! Haha. Fijn he, zo'n kleintje in je buik die "denkt" voldoende ruimte te kunnen krijgen door maar tegen jouw ribben te stoten
Yeeeeeeee...ik moet ook nog even Ik kan niet wachten tot die kleine in mijn armen ligt Minimaal nog 2 weken en maximaal nog...tja ik ga maar uit van 7 weken. Wordt erg spannend...ben benieuwd hoeveel kerst en oud en nieuw baby's het worden
jaja hier nog 1 die ongeveer nog maandje moet! Ik wordt helemaal blauw geschopt en sinds ze volledig is ingedaald en hoofdje vastligt draait ze regelmatig waardoor ik veel moet plassen. Nog meer dan ik al deed. Vindt het zo spannend worden en wil dat het nu al 11 jan. is eigenlijk! Ik ben nu ook ingesteld op 2011 dus ze hoeft van mij niet persee eerder te komen
Ik ook nog ongeveer, 19 januari uitgerekend, spannend!!! Ik kan niet wachten om mijn mannetje te zien
Raar he...dat gevoel dat de kleine eerder komt hebben wij ook heel erg. Mijn gevoel zegt rond kerst da's over 2 weken al...Spanneeeeeeeend! Heeft iemand dit gevoel al eerder gehad waarbij het uitkwam?
Ja ik weet niet waarom, misschien is het ook omdat bij mijn moeder de eerste ook 2 weken te vroeg was en toen dacht ik; misschien gebeurt het vaker bij een eerste kind te vroeg. Ik zal trouwens net dat er ooit een poll voor is gemaakt op dit forum, en de meeste stemde op te vroeg! Kijk maar: Zwangerschapspagina - Bekijk resultaten poll
Ook hier nog een geval van denken dat Uk eerder komt. Mijn moeder beviel zelfs 1 maand eerder! Terwijl mijn zusje (ik ben met spoedkeizersnede gehaald). Mijn vriend denkt ook dat hij eerder komt. Heel erg vreemd is dat. En we zeggen beide ergens tussen kerst en oud en nieuw.
Ja, die poll had ik idd al gezien. Mijn moeder en zus hebben de kids ook eerder dan de uitgerekende datum gehad...ik zelf ben 4 weken te vroeg geboren. Nou wil ik niet met 36weken bevallen maar 37 is oke Ik ben zooooo nieuwschierig maar goed de kleine beslist toch wanneer hij wil komen Geduld is een schone zaak, hoor ik vaak hahaha We zullen zien
Mijn vriend denkt ook tussen kerst en oud en nieuw. Ik zelf denk dat ik er ruim over zal gaan omdat ik veel te graag wil dat ze al komt.
Mijn moeder beviel 2 weken te vroeg van mijn oudere broer en van mij 2 weken te laat, ze zei dat ik al helemaal aan het uitdrogen was
Soms denk ik dat ook, omdat ik dan zo ga wachten dat het dan misschien juist weer langer duurt, net als wanneer je op je menstruatie wacht en het komt maar niet!