Pfff tot en met 42 weken rondlopen lijkt me echt zwaar! Ik ben zelf drie weken te vroeg geboren, maar mijn moeder is ingeleid omdat de vliezen waren gebroken en ze geen weeën kreeg. Mijn zus is bij allebei haar kinderen twee weken te vroeg bevallen en nu is ze zwanger van de derde en twee weken eerder uitgerekend dan ik. We zullen het nu wel zien.
Ik meld me ook. Ik ben ook over een maandje uitgerekend. Maar ik heb goeie hoop dat ik rond de 38 wkn ingeleid ga worden (ik hoop het zo, want ik trek het niet meer, zit er helemaal doorheen). Ze laten me iig niet tot 42 wkn lopen.
ja jammer he dat je het niet kan beinvloeden... ik hoop ook dat ik niet tot 42 hoef... van mij mag het wel komen... eigenlijk
^^ nog veel te vatbaar voor infecties e.d. buiten de baarmoeder hoor !! vanaf 38 is pas echt in orde!!
Juju ben benieuwd of je vader gelijk krijgt hihi. Hier tot 40 weken dan ook nog zo'n 6,5 week. Pfffffff het kort maar in zeg!! * geniet nog ff heerlijk van het bewegen in haar buik*
Mmm kelly volgens onze gyn is het toch echt vanaf 37 weken dat het goed genoeg is om te bevallen. Ach ik ben zelf met 37 weken geboren dus
Ik meende ook dat het vanaf 37 weken oke is...aangezien je dan ook gewoon thuis mag bevallen....maar goed nogmaals ik zal toch echt moeten wachten totdat hij er klaar voor is
ik had voor de termijnecho berekend dat ik zo rond de 24e uitgerekend zou zijn, de vk heeft me toen toch 6 dagen achteruit gezet. Toch heb ik al die tijd sterk het gevoel gehad dat Glimmie eerder zou komen en nu we weten dat het hoogstwaarschijnlijk een ks word is mijn gevoel dus toch uitgekomen
Ja, haha. Zo kan ons gevoel ook eerder uitkomen als het een ks wordt. Mogen jullie dan, in overleg gyn, zelf een datum prikken?
ik ben nu zo ingesteld dat het een 2011 baby wordt dat dat ook gewoon zo moet zijn haha. 2010 klinkt nu zo afgeraffeld... nog ff snel bevallen voelt raar. 2011 wil ik beginnen met een mooie bevalling van een gezond kindje haha. Ik ben alleen wel bang dat ze tot 42 weken blijft zitten omdat dit mijn moeder ook zo was dus ben benieuwd