***NIET op dit topic reageren alleen lezen!!*** Hallo allemaal, Ik ben net begonnen met pendelen en ik ben nog veel aan het oefenen, maar ik hoop toch positieve pendels te krijgen. Je kunt mij op de aangegeven tijd een PB sturen met je Volledige naam + geboortedatum Aanvragen buiten de aangegeven tijd worden direct verwijderd! Ik probeer de pendels zo snel mogelijk te verwerken dus ga er niet op wachten het kan ook de volgende dag komen Ik pendel op wanneer positieve test en geslacht. Mijn voorwaarden voor een pendelaanvraag: 100 berichtjes en minimaal een maand actief op Zwangerschapspagina. Mocht je toch een andere vraag hebben pb dan met onderwerp 'vraag pendel' (maar niet 'wanneer krijg ik mijn pendel!') ***NIET op dit topic reageren alleen lezen!!*** Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
Je kunt nu tot 14.00 uur een pb sturen. Ik probeer voor morgen antwoord te geven. Aanvragen buiten deze tijd worden verwijderd!!
Je kunt nu tot 20.00 uur een pb sturen. Deze behandel ik morgen. Aanvragen buiten deze tijd worden verwijderd!!
Je kunt nu tot 15.00 uur een pb sturen. Ik probeer voor morgen antwoord te geven. Aanvragen buiten deze tijd worden verwijderd!!
Je kunt nu tot 23.00 uur een pb sturen. Deze behandel ik morgen. Aanvragen buiten deze tijd worden verwijderd!!
Je kunt nu tot 17.00 uur een pb sturen.Ik probeer voor morgen antwoord te geven. Aanvragen buiten deze tijd worden verwijderd!!
Je kunt nu tot 18.15 uur een pb sturen. Ik probeer voor morgen antwoord te geven. Aanvragen buiten deze tijd worden verwijderd!!
upje wil geen slotje! Tijdelijk pendel ik niet Voor de duidelijk ik bepaal wanneer ik pendel dus geen pb als ik niks aangeef deze verwijder ik zonder tegebericht!!!
Ik heb besloten voorlopig niet meer te pendelen omdat ik de energie en tijd niet voor kan vinden. En voor de duidelijkheid Eerst lezen en dan reageren ik krijg nog steeds ongevraagd pb's en deze worden nog steeds verwijderd!!!!!