Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door bieniwini, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben Sabine, 30 jaar, mijn man is 33 jaar en wij zijn (met een pauze van 6 maanden) ongeveer zo'n 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. We hebben nog geen stappen ondernomen, omdat er nog geen tekenen zijn dat er lichamelijk iets mankeert aan een van ons beiden. We hebben een pauze van een half jaar ingelast omdat ik zonder baan zit, maar we willen er toch weer voor gaan. We zijn daarvoor ruim een jaar bezig geweest, en nu weer sinds oktober '13. Ik heb redelijk regelmatige cyclussen, tussen de 24 en 28 dagen. Ik gebruik nu ovulatietesten om hopelijk goed te gokken. Ik zit nu weer op het wachtbankje, we hebben deze maand hopelijk goed gegokt, want mn ovulatietest liet zien dat ik erg vruchtbaar was, en ook mijn app op mn telefoon had berekend dat ik op dat tijdstip op zn best was! Nu afwachten, eind volgende week is mijn NOD en zou ik kunnen testen. Ik haal momenteel de gekste dingen in mn hoofd. Heb eigenlijk alleen gevoelige borsten, heb al gedroomd (hij leek zo ECHT) dat ik een positieve test had. Maar waarschijnlijk komt dit gewoon omdat ik nu zo graag wil dat het zo is.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en veel succes!

Deel Deze Pagina