Hallo allemaal, Ik ben Monique en voor het eerst op dit forum. Mijn vriend en ik willen graag een kindje... Op dit moment ben ik 1 dag overtijd en heb vandaag mijn eerste zwangerschapstest gedaan negatief dus! Raar want mijn bh's passen me al niet meer en de aderen op mijn borsten zijn al flink zichtbaar, ik heb normaal ook nooit witte slijm en nu sinds 2 weken in overvloed... Af en toe wat krampjes in mijn onderbuik en wat gerommel in mijn darmen. Of mijn lichaam houd me voor de gek of ik heb de test misschien wat te vroeg gedaan.... Succes allemaal Groetjes monique
welkom misschien heb je wat te vroeg getest en heb je een latere eisprong gehad zou het nog een paar dagen aankijken en dan nog eens een testje doen veel succes
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Miss heb je idd te vroeg getest net wat Caruli zegt Ik zou over een aantal dagen nog is testen. Liefs wolly
Welkom en succes met zwanger worden! Misschien is het zelf al gelukt, maar heb je te vroeg getest... Over een paar dagen gewoon nog een keer testen als je nog niet ongesteld geworden bent, hopelijk is die dan wel positief! Ik duim voor je.
Hoi Monique, Welkom hier, hopelijk heb je inderdaad wat te vroeg getest! Ik hoop het voor je! Soms werkt een andere test gebruiken ook wel eens, predictor staar er over het algemeen om bekent pas wat later positief te zijn, terwijl clear blue (de gewone) vaak veel gevoeliger is. Heeft met waarden te maken. Ik weet natuurlijk niet welke test je gebruikt hebt maar misschien kun je dat eens proberen?