Hallo allemaal, zo, ik ben hier ook nieuw! Gisteren besloten de laatste pil te slikken, eerder dan "gepland" maar ik wil gewoon niet meer 8)... Wat willen jullie allemaal weten van mij? Groetjes, Moor
nogmaals welkom moor. hoe oud ben je? waarom de keuze nu zwanger te worden.. waarom was je aan het wachten?
Van harte welkom Moor! Ja, op een gegeven moment ben je klaar met die pil he? Ik had het ook ineens van ja, weg ermee, ik stop..Want ik had eigenlijk nog 1 strip te gaan voordat ik weer een herhalingsreceptje moest halen en dacht ineens van, ja die 1e strip maakt ook niet meer uit!haha En je weet nooit hoe lang het duurd voor het " raak" is. Succes met zwanger worden!!
dank voor het welkom! wt antwoordjes, ik ben 27, manlief is 33. We wilden eigenlijk om allerlei organisatorische redenen nog een paar maandjes wachten, alleen mijn lijf niet, dat roept om baby
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hé Moor, WELKOM! Heel veel plezier op dit forum, het is erg verslavend! En natuurlijk heel veel suc6 met zwanger worden!