nieuw hier!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Makkie, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

[hallo allemaal!

Dit forum lijkt me helemaal leuk, dus ik heb me daarom ook aangemeld! Ik ben 24 jaar en mijn vriend 29. We zijn ruim 7 jaar samen en wonen in Heteren (vlakbij arnhem). In aug. 06 zijn we met de pil gestopt. Het duurde ruim 3 maanden voordat ik ongesteld werd! Ik heb hierbij wel de hele tijd veel last gehad van mijn lijf, buikpijn en rugpijn enzo! Dus dat was niet fijn. Toen al bij de huisarts geweest, maar moest het nog even aanzien.....

Daarna netjes 2 keer ongesteld geweest met een cyclus van 35 dagen. Dus ik helemaal blij! Daarna duurde het weer 9 weken, daarna 6 en nu ben ik 3 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest. Ik ben 2 maanden terug bij de HA geweest, ik moest mijn temp. gaan bijhouden. Laatst terug geweest en ze kan niet in mijn temp. lijst een goede eisprong terug vinden. Omdat ik ook veel pijn heb de hele cyclussen door, heeft ze me doorgestuurd naar de Gyn. Hier gaan we 13 juni voor het eerst heen. Waarschijnlijk heb ik geen (goede) eisprong en hoop ik daar medicijnen voor te krijgen. We zullen het zien!

Toen we met de pil stopten hadden we dit nooooit gedacht! niet dat ik verwachte meteen zwanger te zijn, maar wel iniedergeval regelmatig ongesteld! Helaas kan het dus ook anders lopen. Ik hoop hier met jullie van alles te kunnen delen en elkaar te kunnen steunen!

Jullie ook allemaal veel succes met zwanger worden! Het mooiste wonder dat er bestaat!

Liefs Makkie (zwanger worden is alleen geen makkie...hihi[/color]

2. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoi hoi
    goh wat een moeilijkheden nu al. Was je voor de pil wel regelmatig lid van het rode kruis?
    Succes bij de gyn.
    VOor ons is dit de tweede maand van echt proberen, we hebben veel geklust dus hopen dat ons wondertje eraan zit te komen.
    veel geluk liefs faith
    ennuh welkom natuurlijk

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi! bedankt voor je reactie!

weet alleen dat ik altijd veel last had van mijn menstr. ben ook daarom vrij snel aan de pil gegaan. Maar het was in iedergeval geen 28 dagen ofzo.... dus misschien was er toen ook al iets mis.

Jij heel veel succes he? ik hoop ook voor je dat het raak is! Lijkt me zo geweldig zwanger zijn!

Doeg!

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom en veel suc6!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank je wel! jij veel succes met de laatste loodjes! spannend hoor!

6. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Welkom op het zwangerschapsforum
    Groetjes mariska

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en succes

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Van harte welkom op het forum en heel erg veel kletsplezier gewenst !

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom op het forum en veel succes :)

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hai welkom hier.

en wat naar dat je naar de gyn moet zeg! maar hopelijk kan hij jullie verder helpen dat jullie toch snel een wondertje mogen verwachten.

liefs janneke

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006