Hallo allemaal, Ik sluit me bij deze bij dit forum aan, want....: Jawel, al na 1 poging was ik gelijk zwanger! Ik ben nu officieel 6 weken, maar stiekum eigenlijk nog maar 4 weken zwanger. ( Wel knap hoor dat zwanger worden met terugwerkende kracht, ik pest mijn vriend hier nog wel eens mee; niet zomaar superzaadjes maar turbo-tijdreizende-zaadjes! haha) Wel heel vreemd hoor, natuurlijk weet je wel dat het in een keer raak kan zijn, maar daar ga je toch niet van uit...Al is het maar om jezelf tegen teleurstelling te beschermen...Dus nu zijn we, wel gepland maar toch ook een beetje onverwachts...( lekker dubbel) zwanger! Ik loop braaf mee met de modelklok en heb momenteel erg veel last van misselijkheid, ben doodmoe, en heb echt een conditie van niks meer... Het gaat fijn....Maar ik weet waar ik het voor doe en dat is het meer dan waard! Ik heb al het een en ander gelezen op dit forum, en ik denk dat het een schat van informatie bevat waar ik veel van kan opsteken en hopelijk zelfs nog wat aan toe kan voegen! Groets, Mi
Hey Mieye! Hartelijk welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik snap helemaal wat je bedoelt met je dubbele gevoel, bij ons was het in 2 keer raak, terwijl we zelf dachten dat het nog wel een half jaar zou duren. Dus we durfden de test bijna niet te geloven! Vooral omdat wij in onze omgeving veel mensen kennen waarbij het niet allemaal vanzelfsprekend is. Ben je tijdens het rondsnuffelen al bij de oktobermama's wezen kijken, ik ben namelijk morgen 8 weken zwanger en 13 oktober uitgerekend, volgens mij val je dus ook nog in oktober! Groetjes