Hallo allemaal! Nou, ik zal me ook maar even voor gaan stellen. Ik ben Chantal, 29 jaar jong en nu 5 weken en 1 dag zwanger.. Mijn man heeft in september zijn sterilisatie om laten zetten en na de eerste test was het zaad nog niet in optimale kwaliteit. Het kon allemaal wel, maar..kon wel even duren.. Tweede keer moeten testen, en daar kregen we donderdag de uitslag van, maar die wisten we al In een keer raak zeg maar.. Tot en met januari hebben we het nog veilig gedaan en eind februari was ik zwanger.. Vreemde gewaarwording maar helemaal blij! Moet wel zeggen dat ik af en toe verdrietig en onzeker wordt van alle enge verhalen over miskramen en dergelijke. Maar daar zal iedereen wel een beetje last van hebben immers. Maar, ik ben goed misselijk (heel de dag door) en heb last van pijnlijke borsten die volgens mij ook al wat groter aan het worden zijn. Hormonen zijn dus volop aan het werk! Soms wel een krampje hier en daar maar dat schijnt te maken te hebben met je baarmoeder, buikspieren en banden enzo.... Wij blijven positief en kijken uit naar ons humpie wat begin november geboren zal gaan worden! Groeten, Chantal
Hoi Chantal, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een geluksvogel ben jij zeg, zo snel raak al. Ben gewoon jaloers. Ik wil ook! Geniet er van en alleen stilstaan bij de leuke en je niet druk maken om de enge dingen. Geniet ervan Groetjes Jewe