Gesloten topic over draagmoeders

Discussie in 'Over deze site' gestart door mamavanjuul, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier wil ik toch wel even wat over kwijt.

Ik vind het namelijk heel raar dat het topic wederom gesloten is. Ik vind het ergens ook wel een beetje ver gaan. Het lijkt wel of er geen discussie mag zijn over iemand die toevallig lid is van zp.

Kan je niet beter iemand een waarschuwing geven, want ik vond het een topic wat mij aan het denken heeft gezet.

En ook iemand die aan zo;n programme mee werkt, kan verwachten dat er over geschreven wordt. Dat kan negatief of positief zijn.

Kortom, ik krijg er een beetje naar gevoel van dat het gesloten is. Ik neig een beetje naar een censuur idee...

Misschien dat er nog even goed uitgelegd kan worden hoe en wat, want ik vind het echt een beetje ver gaan :)

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste mamavanjuul,

De discussie is niet of je wel of niet mag discussiëren over een tv-programma. Het gaat echter wel te ver om een lid van ZP 'secreet, psycho, sneu, achterbaks, enzovoorts, enzovoorts' te noemen.

Als een topic gesloten wordt om dit soort redenen is het de bedoeling om de discussie niet elders verder te gaan voeren. Dat is ook de reden dat ik dit topic sluit met verwijzing naar de volgende twee forumregels:

1.5 Berichten mogen geen aanstootgevende, kwetsende, racistische, seksueel geladen en/of beledigende inhoud bevatten. Berichten met dergelijke inhoud zullen zonder opgaaf van reden verwijderd of aangepast worden. Het plaatsen van dergelijke berichten kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Berichten mogen ook geen onrust veroorzaken in welke vorm dan ook. Berichten die voor onrust zorgen zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Het bewust plaatsen van berichten die zorgen voor onrust of herhaaldelijk plaatsen van berichten die voor onrust zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Ook het reageren in een topic waarvan de kans aanwezig is dat het voor onrust zal zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban.

1.20 Discussies en onderwerpen over waarschuwingen, geblokkeerde gebruikers en over het verwijderen, aanpassen, sluiten of verplaatsen van berichten en onderwerpen zijn niet toegestaan.

Groeten,
    Josien

Deel Deze Pagina