Hoi allemaal, Ik kom net terug van de gyn, maar heb van de 100 mg hoogtswaarschijnlijk weer geen ei gehad. Nu moet ik tot dinsdag wachten op mijn bloeduitslag, maar ik ga er niet van uit dat er een ei is geweest. De gyn zelf ook niet aangezien er ook niks uit mijn templijstje te halen valt. Nu moet ik als de 100 mg niet aan heeft geslagen aan de 150 mg. Wie heeft daar ervaring mee, en what's next? Ik krijg dus geen FM ofzo. Wie zit er nog meer aan de 150 mg? En heeft het gewerkt?
Hoi Weetjewel, Bij mij hetzelfde, ik heb 100 mg gehad en 150 mg, bij beide keren niet aangeslagen, ook geen groei te zien op FM. Wel hele goede baarmoederslijmvlies, goede dikte, maar daar heb je niks aan zonder ei haha... vlgens de arts is 25% clomidresistent, en daar hoor ik dus ook bij. Volgende week verwacht ik ongi te worden en mag ik beginnnen met spuiten, dat zou wel moeten helpen! Vervelend he als er geen ei komt, en je hoopt er toch wel stiekum op als je clomid slikt... Liefs brenda
Ja het is zeker vervelend. Ik hoop voor je dat het spuiten wel aanslaat bij je. Ik krijg inderdaad wel een dikker slijmvlies, omdat ik vorige keer wel ongi ben geworden van de Provera. En dat was 2 keer niet het geval zonder gebruik van Clomid. Dus dat scheelt al een berg. Ik heb nu ook een lichtere dosis Provera gekregen omdat ik de vorige keer nog 2 pilletjes moest en toen al ongi werd. Ben daar sowieso wel blij om, want ik werd niet echt vrolijk van de Provera. Hopen dinsdag op een goede uitslag, maar heb er een hard hoofd in. Fijne kerst
Hoi , Ik heb deze cyclus ook 150 mg gebruikt. Bij mij wel een ei, maar duurt te lang, laatste cyclus 42 dagen. Nu op dag 15 de IUI gehad met een mooi ei en goede dikte van baarmoederslijmvlies. Bij mij lijkt het dus wel aan te slaan! Chantal
hoi hier nog iemand die clomid gebruikt, op 50 mg en 100 mg reageerde ik niet kreeg geen ei, helaas nu heb ik eind oktober 150 mg gehad en daar reageerde ik wel op alleen pas op dag 45 sprong mijn eitje..... en dus een cyclus gehad van 62 dagen.... pff lang he? nu nog 1 keer de clomid 150 mg proberen waarvan ik vanavond de tweede avond ze in ga nemen... en hoop dat ik er nu snel op reageer anders wordt het denk ik voor mij ook injecties... succes allemaal
ik heb ook alle doseringen van clomid geslikt, reageerde nergens op, dus ook clomid resistent. toen heb ik een leo (operatie) laten doen en nu heb ik met clomid 50mg wel een mooi eitje, nu is het nog even afwachten of die goed gesprongen en eventueel bevrucht is.
Hier geen reactie met 50 of 100 maar 150 wel..cyclus van 35 dagen (4 maanden) en de laatste was het raak! Groetjes en succes met de MMM verder. Miranda
Nou ik hoop hier toch dat ik met 100mg op dag 21 een ei heb gehad, dat is morgen wel aan mijn temp te zien dan. Hou jullie op de hoogte. Succes!