Hallo ik ben u ongeveer een paar dagen aan het kijken op dit forum.. wat veel info staat hier zeg. ik en me vriend zijn al een poosje bezig om zwanger te worden, nu al bijna 2 jaar. ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad dat was een behoorlijke tegen slag . maar had de hoop eigelijk ook al opgegeven ik dacht het lukt niet en dan ineens ga je naar de dokter omdat ik al 2 weken met mijn menstruatie liep. en mijn urine werd getest en toen kreeg ik ineens te horen dat ik een miskraam heb gehad. pff het leek alsof de grond onder me voeten vanndaan viel, nu maar ff afwachten hoe het veder loopt. en jullie horen het wel van mij Groetjes
Hallo Ick, Wat verdrietig om te horen dat je een MK heb gehad.. Ik leef met je mee. Weet hoe het is om na zo'n lange tijd van hoop en teleurstelling dan toch eindelijk zwanger te mgen zijn en dan de harde klap te krijgen van een MK. In iedergeval wil ik je welkom heten hier op het forum en hoop dat je hier net als vele andere met ons je hart hier luchten kan. Groetjes Debby
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Wat een verdrietig nieuws, veel sterkte. Hopelijk ben je snel weer zwanger en dan hoop ik voor je dat het dan wel goed mag gaan. Liefs wolly
Hey, Welkom op het forum! Wat een verdrietig nieuws zeg, ik hoop voor je dat jullie snel weer het geluk van een zwangerschao mogen meemaken en dat het dan wel allemaal goed gaat!
Welkom! Wat vervelend dat je een miskraam gehad hebt. Dat is toch niet wat je er van verwacht. Heel veel sterkte!