Ook ik wil me voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Friesje203, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hè allemaal.

Ook ik wilde me even voorstellen!
    Ryanne 26 jaar, samenwonend met mijn man, leuke baan en verder sportief, gezelligheidsdier en eigenlijk heel tevreden.
    Maar... Een klein wondertje zal nu ook wel welkom zijn ;)
    Afgelopen vrijdag zou ik weer moeten beginnen met de pil (microginon 30), maar dit dus niet gedaan!
    Zaterdag einde van m'n onttrekkingsbloeding, nu wachten op mijn eerste echte ongesteldheid in bijna 10 jaar..
    Was altijd heel onregelmatig en ben bang dat dit weer terug komt.
    Af en toe ben ik hierin dan ook wel een negatieve denker en denk ik dat het ons niet zal lukken, beetje gek geloof ik, kennen jullie dit?
    Ondertussen al wel de hele baby uitzet bij elkaar gezocht op internet... Ook herkenbaar bij iemand?? ;)

Ook al veel rond geneust hier op het forum en denk wel dat ik hier veel info ga vinden en ga vragen wanneer nodig!

2. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben ook net nieuw op de site ;)
    Beetje t zelfde verhaal..
    Samenwonend met mijn vriend, huisje boompje beestje ..leuke baan.
    wij zijn 3 weken geleden gestopt met anticonceptie.

Merk jij al dingen van het ontpillen?

Groetjes

3. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Leuk, iemand die ongeveer gelijk loopt 😊
    Ik heb er nog niet veel last van geloof ik..
    Gister wel buikpijn, maar dit kan ook van de paaseitjes zijn gekomen ;)
    En zondag en vanmorgen wel bruinige afscheiding, net een doorbraakbloedingkje zeg maar..
    Jij?

4. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Nee ik niks.. heb gewoon mijn ontrekkingsbloeding gehad en daarna niks meer.
    Heb wel steken in men buik en rug..en last van in mn borsten. Moet nog een week tot men NOD en denk ook niet dat het al raak is maarja stiekem hoop je altijd wel beetje denk ik ;).
    Maar vond ook dat het wel onzeker is, heb hele tijd het gevoel van och zou er toch niks mis met me zijn. Misschien wel herkenbaar ;).
    Hoop dat t zo blijft voor je dat je niks merkt ;) zou natuurlijk wel super chill zijn.. Fluitend door het ontpillen heen :p

5. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hihi ja dat denken dat iets mis is met je of dat je het misschien helemaal wel niet kan (zwanger worden dan) ken ik erg goed ;)
    Ben benieuwd hoe het je af gaat deze maand!
    Ik heb het weekend als ik gewoon een cyclus zal hebben van 28 dagen m'n eisprong.
    Maar ik was voor de pil heel onregelmatig dus denk dat het wel lang duurt voor ik weer een ritme heb..
    Het liefst was ik nu al zwanger ;) maar ga van het ergste uit dat ik vandalen moet proberen om het te laten lukken (doemdenker ;) )

6. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Herkenbaar inderdaad ;)
    Ik weer ook helemaal niet meer hoe ik voor de pil was.. is al zeker 10 jaar geleden en toen had ik daar niet echt aandacht voor.
    Ben inderdaad ook wel bang dat het bij ons wel veel gedoe zal worden om uberhaupt zwanger te worden.
    Hopelijk valt het mee, en natuurlijk bij jullie ook! ..
    Ik heb 15 april mijn NOD als ik beetje uitga van de normale.cyclus.. als ik deze klachten houd ga ik wel voor de zekerheid een test doen en hopen da ik niet teveel mn zinnen erop zet...maahja super moeilijk ofcourse ;)..

7. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hopelijk kan je na 15 april dan een test doen :) zou wel erg leuk zijn als het direct raak is.
    Dat zal hier niet zijn, eerst m'n cyclus maar afwachten.
    Idd, niet te graag willen zou misschien beter zijn.
    Maar dat omzet knopje heb ik nog niet gevonden, wil toch wel heel graag al hebben we nog wel even de tijd ;)
    Ben wel blij dat ik het er hier over kan hebben, mijn man is erg nuchter. Hij wil wel, maar heeft zeker geen haast.. Hihi

8. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Oh dat herken ik ook.
    Mijn vriend wil het er ook liever niet over hebben.
    Dat zijn vrouwenzaken he ;)
    Maar denk niet dat het raak zal zijn.. maar eerder klachten door het ontpillen.
    Maar wel fijn dat je er hier over kan praten idd.. in je eigen kring kan ik niet echt meededelen dat ik gestopt ben met de pil, want dan krijg je elke maand van En En En.. en dat zie ik niet echt zitten.

9. Lauwtje89

Lauwtje89 Lid

8 apr 2015
    7
    0
    0
    kinder- en jeugdpsycholoog
    Piershil
    Zegt niks hoor ;) ik was ook meteen zwanger na het stoppen met de pil (dat het na 10 weken weer voorbij was had waarschijnlijk een andere oorzaak volgens de gyn). Ben in totaal bijna 13 jaar aan de pil geweest (met hier en daar een korte pilpauze), maar dat zou in principe niet per se invloed moeten hebben op je kansen om zwanger te worden.
    Fingers crossed :)

10. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hahaha mannen ;)
    En idd, zelfs m'n moeder weet het niet, ook die is dan te nieuwsgierig..
    Veel herkenbare punten dus ;)
    Zou erg mooi zijn als het ons ook lukt lauwtje!
    En hoop dat het jullie net zo snel weer lukt maar dan met een goede afloop (las net je voorstelberichtje)

11. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook net nieuw, herkenbaar verhaal! Ik ben dan wel eind augustus al gestoptet micro. Maar werd pas 12 maart ongesteld. Ik was ook van alles in m'n hoofd aan het halen omdat het zo lamg duurde. Maar moest gewoom geduld hebben. Ik heb nu wel allerlei kwaaltjes die op zwangerschap lijken! Maar ben bang dat m'n lichaam me voor de gek houd haha. Als mijn cyclus normaal zou zijn, is vandaag mijn NOD ;)

12. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ohhhhh spannend Anna!!
    Ik duim met je mee :)

13. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hee,

Lang geduurd inderdaad.. Dat is wel zenuwmakend idd.
    Hoop dat je een positieve test heb!
    Vandaag kun je testen toch? of ga je nog langer wachten?

Groet

14. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Best zenuwslopend ja :( hoop dat jullie cyclus ook snel opgang komt! Het zit eigenlijk altijd wel goed, maar gewoon even weten dat je lichaam nog normaal werkt is best fijn haha. Voor het zelfde geld is het gelijk raak, dit hoor je ook vaak. Vandaag zou ik kunnen testen, maar ik weet nog niet of ik het al ga doen, of even afwacht... :( Iig nog niet ongesteld, maar wel krampjes en beetje stemmings wisselingen haha...

15. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Nou we hebben weer wat drama achter de rug ;)
    Heb sinds gisteren ook pijn in mn rug (steken) en mn heupen en steken in mn liezen erbij gekregen. Voel zelfs spierpijn in mn bovenbenen.. echt ellendig in het onderstel zegmaah ;)
    Hoop dat dit daarom weer snel over is.. ik werk in de zorg dus is niet zo makkelijk dat je niet kan lopen/bukken ;)
    Hoop dat ik stiekem heel snel ongesteld word..want hoor van vele dat het daarna minder wordt na stoppen met de pil.

Wilde toch even mn hart luchten..
    Wat een ellende ;) Ik heb nu al meedegeeld (misschien wel op een wat zwak moment ;) ) dat k never te nooit niet meer aan de pil ga haha.

hoe is het bij jullie?

Groetjes

16. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heej,

@ Lieve,
    Vervelend al die kwaaltjes he?! Je lichaam is echt van slag geraakt door de pil (rotzooi!) Ik ben ook erg blij dat ik er vanaf ben! Het is echt afwachten hoe snel je lichaam je cyclus weer oppakt. Tussentijds krijg je van allerlei kwaaltjes waarvan je denkt, ja nu wordt ik ongesteld! Maar nee hoor...

Ik had vanochtend toch stiekem een zw testje gedaan, maar hij was spierwit op het controle streepje na haha, terwijl ik na mijn eerste echte menstruatie alleen maar klachten heb wat overeen komt met een zwangerschap! Om GEK van te worden :x

Misschien dat de klachten dus pas na een paar normale cyclussen weggaan...? Geen idee :(

17. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ai das niet zo mooi Lieve, hopelijk komt er snel wat idd..
    Ik ben nu echt een week zonder de pil en moet zeggen dat ik er nog niet zoveel van merk. Juist het idee dat ik wat meer energie heb en meer libido 😉
    En iets buikpijn, maar dat heb ik vaker dus kan ik niet echt terugleidend naar het stoppen.
    En dat van nooit meer aan de pil heb ik vaker gehoord en ik denk dat ik dat ook niet meer doe. Dan maar een spiraaltje of zo.

Hoop voor je dat het snel over is Anna, wel erg vervelend dat je zo moet wachten. Lijkt mij ook verschrikkelijk.
    Mijn eerste echte ongesteldheid moet als ik een normale cyclus heb 25 april worden. Maar heb al wel gelezen dat het wel een paar maanden kan duren...

18. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hee anna , rottig zeg.. als je al die symptomen heb hoop je toch ook wel echt op een positieve test!
    Misschien over een paar dagen nog ns? Als je nog niet ongesteld ben geworden.

Hee Ryanne, ja k baal echt dat ik zoveel klachten heb. Maar ja hopelijk snel weer over. Je moet er wat voor overhebben ;) Wel lekker dat je zelf niet zoveel voelt. Heb inderdaad wel het idee dat mn libido gestegen is ;) dat is natuurlijk niet zo'n vervelend kwaaltje haha

x

19. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Misschien heb ik iets te hard van de daken geschreeuwd dat ik nergens last van had.
    Sinds vanmiddag klein beetje buikpijn zo rond mijn darmen en een wee gevoel van binnen..
    Of het is mijn eisprong die met een normale cyclus vandaag of morgen zou moeten zijn. Als dit zo is, dan is het perfect :)
    Als het van het ontpillen is klaag ik de fabrikant aan ;) haha grapje, het heeft me wel jaren beschermd tegen zwanger raken en geholpen met uitstellen van bloedingen tijdens vakanties ;)

20. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is waar. Ergens was het wel een goed pilletje..maar nu vervloek ik hem ;) ..
    En misschien is het inderdaad van je eisprong..je hoort toch wel dat veel vrouwen dit voelen.
    Ik blijf helaas al die klachten nog steeds voelen.. ik denk alsmaar ja nu ben k ongesteld geworden (wat raar zou zijn want zou pas over een week zijn) maar dat is het niet..
    Zat gisteravond te huilen op de bank, zag het echt niet meer zitten en half uur later had ik zoiets van jaa duuh drama queen wa dacht je dan ;) Maahja je moet er wat voor over hebben zeggen ze he ;) x

p.s. is je buikpijn al minder ryanne?

Deel Deze Pagina