Echt pijn is het niet meer. Vooral opgeblazen gevoel en veel lawaai van binnen. En heb niets bijzonders gegeten of zo. Ben een echte buikslaper maar dat lukte vanacht echt niet en manlief is ook nog eens 2 nachtjes weg 😔 Je moet er idd wat voor over hebben, waarschijnlijk ook heeeeeel veel geduld... Hopelijk zakt het bij jou ook snel af. Stom hè, zodra je er echt mee bezig gaat wil je heel graag, al weet je dat je geduld moet hebben en de natuur z'n gang moet laten gaan...
Hee, hoe gaat het allemaal? Nou heb gelukkig wa minder buikpijn nu..maar nog wel allemaal andere vage klachten. Ze zeggen dat je borsten kleiner worden van t stoppen.. nou dat heeft mijn lijf nie helemaal begrepen hoor xD Ik heb trouwens een club gestart.. stoppen pil/zwanger worden 2015.. dit om beetje ervaringen te delen enz. en k vind de website soms zo groot om dingen te zoeken. Jullie zijn allen van harte welkom ofcourse xx
hai, ik ben ook net nieuw hier en rond dezelfde tijd als jullie gestopt. Zou graag meekletsen in dat clubje maar ik kan deze niet vinden? groetjes Lizette