thnx voor de tip zethu! ik denk dat ik zo eens even wat dingen op papier ga zetten misschien ook wel handig...
Hallo Allemaal, ik hoop dat ik hier goed zit, ben niet zo handig nog op een forum. Ik ben 33 en wij zijn 7 maanden bezig om zwanger te worden maar tot nu toe helaas. Hopelijk vind ik hier veel info en advies
Hallo Twijfeltante, Sorry het is niet helemaal goed gegaan, ben er nog niet zo handig in , maar als het goed is heb ik nu mijn eigen topic. Maar bedankt voor het warme welkom
hahaha geeft niet je bedoeling is duidelijk lijkt me hoop dat je hier je nodige info en advies kunt vinden!
@twijfeltante was die vraag voor mijn bedoelt? zo jah.., neej nog niet we wachten gewoon geduldig af . jij? en als je vragen heb kan je ze altijd stellen xxx
vind ik knap dat je dat kunt! ik ben wat dat betreft best wel een zenuwpees hahahaha maar goed vrijdag mag ik naar de gyn...zie er wel een klein beetje tegen op...
jah aan de begin had ik dat heel erg, ma nu wacht ik af en als ik ongesteld wordt dan weer een nieuwe ronden erbij! als je het allemaal Zo graag wilt!lijkt het hellemaal jaren te duren! dus ik hou het voortaan lekker rustig! en wacht op me gemak af! want als je dat niet doet krijg je licht stress en ben je gespannen. en dat is hellemaal al niet goed. laat me dan weten hoe het bij de gyn was oke?
ja is ook weer zo heb je wel gelijk in maar blijft moeilijk, afwachten als je er zelf niks in kunt sturen.... ja ik zal je op de hoogte houden!
als dat kon het het er zo in sturen.. dan had ik het allang al gedaan. hahah is goed hoor het snel van je xxx
heey mop heb vanochtend een testje gedaan en hij was negatief! had het al wel verwacht!. nu wachten waneer ik ongesteld mag worden xxx
ow wat jammer meis! heb je wel een regelmatige cyclus? of ga je over een paar dagen nog eens testen? xxx
jah heb gewoon een normaal cyclus. morge of overmorge zal ik wel gewoon ongesteld worden hoor! anders zou er wel een heeeel licht streepje zijn en dat was er niet eens te zien als ik nou ongesteld was geworden al kon ik weer verder haha
jah nu presies 5 dagen overtijd! jah goed..aleen buikpijn meer niet. net ik heb al 3 dagen het gevoel dat ik ongsteld moet worden! ma wil niet echt! als ik zondag nog niet ben opnieuw weer een testje. en hoesty met jou?