Hello, hier even een klein berichtje om me voor te stellen... Ik ben Joy, een getrouwde meid van 22 jaar... Met mijn man in Afghanistan leef in in het zuiden van het land... Kinderwens erg groot... hoop ook dat het deze maand raak is anders zal ik nog 5 maanden zeker moeten wachten Dikke kus
Thanks.... ben al enige tijd het forum aan het afneuzen nu... hihihihi toch wel al veel info gehaald hier en fijn om te weten dat er mensen zijn die je kunnen helpen thanks alvast!!! xxx Joy
haha ja dat merk ik nu al... geweldig dit... denk dat ik hier heeeeeeeeeeeeeeel erg vaak te vinden zal zijn hihihi nu al en ben er net een paar uur lol xxx
Welkom op de site. Lees ik het nou goed dat jullie in het zuiden wonen van Afghanistan, of gaat jouw man daar heen voor 5 maanden??
hihi nee mijn man zit daar voor 5 maanden ikzelf gelukkig niet, zou er niet aan moeten denken...:S xXx
Thanks... ja nog 1 dag wachten grr ben zo ongeduldig lol dadelijk maar weer tampontestje doen hihihihi xXx Joy
Hey Joy wat ontzettend grappig zeg jou via hier te vinden ik ben Danielle mama van ondertussen 2 kids ik heb je toegevoegd op msn hoop je snel te spreken.