Hallo Dames, Ook ik mag me hier voorzichtig gaan neerzetten. Na een jaar en 2 maanden zijn we eindelijk zwanger! Ik kan het gewoon niet geloven! Alleen is de controle streep op de test lichter dan de test streep maar wel heel duidelijk waar te nemen! Ben zo blij!! Alleen heel erg bang dat het misschien misgaat. xxx
gefeliciteerd super, ben je natuurlijk zwanger geraakt of met hulp? maakt natuurlijk geen drol uit xxx
Proficiat meid!!!Geniet er maar van want de tijd gaat ooooo zo verschrikkelijk snel.Ik wou dat ik ook nog steeds zwanger was maja onze zoon blijft niet klein natuurlijk haha!Heb je last van kwaaltjes?xxx
Gefeliciteerd en welkom in het onzekere babywereldje! Eerst ben je bang dat het niet lukt, dan dat `t niet goed gaat en als de beeb er eenmaal is dat er wat kan gebeuren. Tja, `t zal er wel bij horen! Maarre, genieten hoor, `t gaat écht snel!
Bedankt voor de felicitaties. Ik ben natuurlijk zwanger geraakt en heb tot nu toe nog niet echt kwaaltjes alleen steeds het gevoel dat ik ongi moet worden. En idd ik ben erg bang dat het misgaat maar ik moet proberen om dat op zij te zetten.
Heej heej! We zijn ongeveer even ver! En ik weet precies hoe je je voelt! Het is nu nog zo klein dat alles mis kan gaan.... En je hebt waarschijnlijk nog niks gezien! Weet je al wanneer je echo is? Gefeliciteerd en heeeel veeeel geluk!!!!
ik ben ook zwanger van mijn eerste! ik ben 23 en vind het allemaal zooo eng!heb vandaag mijn eertse echo gehad!! hartje klopt, vond het allemaal zoo mooi!