He meiden, Mijn test gaf het aan vanmorgen: Ik ben zwanger Ik ben echt superblij, maar ook wel bang. Ik had woensdag mn NOD, maar nix. Donderdag krampen (ongi dacht ik) vrijdagavond heel iets bruinverlies. Verder niets. Alleen wel buikpijn...... Niet heel heftig, maar t is er wel. En dat vind ik best eng. Zijn er meer meiden die zwanger zijn en toch wel buikpijn hebben? Liefs Chris
Dank jullie wel allemaal. Ik ga idd morgen de HA bellen en dan de rest van het traject maar in gang zetten. Zal toch voor de zekerheid nog een hertest doen morgen... Maar volgens mij was de streep wel aardig duidelijk En liegen kan die streep volgens mij niet..
Gefeliciteerd! Ik had ook buikpijn, maar dat is toch echt wel normaal. De boel wordt in werking gebracht, zeg maar Fijne zwangerschap gewenst!
He meiden, vraagje. Een vriendin van mij zegt dat het bij het uitvoeren van een zwangerschapstest het niet uitmaakt of je de dop erop doet tijdens het wachten of niet. In de test die ik gedaan heb staat dat dat wel moet (ook gedaan) Iemand een idee of dat uitmaakt? Is t dan sneller zichtbaar ofzo?
gefeliciteerd meid! Ik heb ook af en toe zo'n ongi gevoel hoor en een lichte druk in mn buik en steken in mn liezen. hoort er allemaal bij! geniet ze!