Hoi allemaal. Ik ben Nut (natuurlijk niet mijn echte naam), 24 jaar oud, getrouwd en inmiddels al geruime tijd bezig met onze kinderwens. Omdat het allemaal niet wil lukken hebben wij volgende week een gesprek gepland met een gyneacoloog. Dus hierbij even mijn verhaaltje. Hopelijk kan ik hier mijn vragen kwijt en kan ik jullie helpen met mijn informatie. Groetje, Nut
Hey Nut, Welkom op het forum ^_^ Maar wat naar zeg.. ik leef met je mee! Heb ook onderzoeken gehad eind januari 2011 en dat 2 maanden lang maar bij mij is er geen oorzaak gevonden (had 4 vroege miskramen) Misschien vind je het wel leuk om in mijn nieuwe clubje (die ik gisteravond laat heb geopend) te kletsen?? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/279335-voor-meiden-vanaf-2010-bezig-zijn-zwanger-willen-worden.html X liefs!
Bedankt meiden Inmiddels naar de gyn geweest. Bloedonderzoek is in volle gang, ik kan over 8 weken bellen over de uitslag. In de tussentijd klussen we lekker door Over een dikke week kan ik testen of ik opnieuw zwanger ben Dus dan zien jullie me vast wel in het "testen topic". Grtjs Nut
Hoi Nut, Welkom! Wat balen dat het niet wil lukken, heel veel succes en dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! Veel lees/kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma