Hoi iedereen, Ik ben Linda, geboren op 4 oktober 1976 te Leeuwarden. Ik woon samen met mijn man Bas in een plaatsje vlak bij Leeuwarden. We hebben thuis een gezellige beestenboel, namelijk 2 katten (sherry en whisky) en 3 cavia's (Pils, Rose en Fifi). Ook hebben we nog een aquarium maar de visjes hebben geen namen We willen graag kinderen en zijn nu sinds juni 2005 bezig. Tot op heden is het nog niet gelukt, maar houdt vooral mij best wel bezig, vandaar dat ik me heb ingeschreven op dit forum. Het doet goed om te zien dat 'iedereen' dezelfde vragen, onzekerheden en wensen heeft. Ik werk als callcenter medewerker bij een nutsbedrijf, hoewel ik eigenlijk wel iets anders wil. Liefst een wat kleiner bedrijf waar je meer verschil uitmaakt. Hiervoor kijk ik rustig om me heen maar ben niet te actief aan het zoeken. Het komt hoe het komt zeg maar. Nou tot zover deze korte uitleg over mezelf. Wil je nog iets van me weten, stuur me gerust een mailtje! Groeten, Linda
Hoi Linda, Welkom op Zwangerschapspagina.nl, leuk dat je er bent !! Heel veel succes met zwanger worden. Lotte.