Hoi allemaal, Ook ik stel mezelf even voor, ik ben Katie en kom uit Brabant, 26 jaar oud en.. pff het lijkt wel een contactadvertentie , even doorzetten.. en.. waar was ik, o ja.. ben al 2 en een half jaar getrouwd. Nu wordt het toch eens tijd om een stapje verder te gaan. We hebben samen besloten dat als 1 van ons zou stoppen met zijn/haar anticonceptie de andere eens flink moest gaan nadenken , ik ben inmiddels al een jaar gestopt met de pil en meneer heeft nu sinds een maand ook de condooms niet meer in gebruik. Dus.. we zijn er klaar voor! Heb me heel de avond ingelezen en kan maar niet slapen van alles wat ik lees. Vooral al die afkortingen, pff ben er nog niet in thuis merk ik wel. Maar ik begrijp nu dat mijn NOD 4 december is, mag er natuurlijk niet te hard op hopen, maar stiekem... We zien het wel! Van wat ik lees krijg ik een indruk dat dit een forum is waar iedereen met elkaar meeleeft, hartstikke leuk! Ik ga nu toch eens proberen nog wat te slapen want over 3 en een half uur gaat de wekker alweer welterusten, of goedemorgen..
Welkom en succes met zwanger worden! en veel leesplezier maar dat had je al welterusten en voor dadelijk goeiemorgen