Hallo, Ook ik ben nieuw hier.... Ik heb een zoontje van net 1 jaar en ben nu (hopelijk) ruim 10 wkn zwanger. De "hopelijk" is omdat met de echo van 8 wkn wel een kloppend hartje te zien was, maar het vruchtje een beetje kleiner was dan zou moeten. Vrijdag hebben we dus weer een echo, maar het is nu nog wel even spannend..... Gelukkig genieten we in de tussentijd volop van onze kleine kerel! Groetjes!
welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk is alles goed met jullie ukkie. en krijg je vrijdag een goede echo te zien
Dank voor jullie lieve reacties. Helaas heeft het niet zo mogen zijn: vandaag was op de echo geen hartje meer te zien... Ergens had ik het al die tijd al wel gedacht, maar toch confronterend om op de echo zo'n heel stil (veel te stil) mini-mensje te zien zweven. Waarschijnlijk had het kindje wel een afwijking aangezien ze nu al een verdikte nekplooi konden meten. Op zich fijn dat je lichaam dit op die manier regelt, maar het blijft ook wel verdrietig. Gelukkig hebben we onze kleine kerel, die de hele dag vrolijk is. Geen goed begin van mijn entree op dit forum, maar hopelijk volgen snel betere berichten.