men vriendje mag ik even met je praten me warm te voelen al is het maar heel kort. Heb jij dat ook ... als je me aan kijkt. want het is als of de jaren samen echt( gewilt en echt gemeent zijn) weet niet zeker. Heb jij dat ook...Dat het niet voor altijd door kan blijven gaan maar die gevoelens die blijven bestaan. Samen zijn is samen lachen samen huilen leven door dicht bij elkaar te zijn. Samen zijn is sterker dan de sterkste stom gekleurde dan het grouwe om ons heen. Want samen zijn ja samen zijn dat wil toch iedereen. PRACHTIG nummer nu nog zong het vroeger dagenlijks en nu als ik deze tekst weer zie en lees voel ik me weer een klein verdrietig meisje dat alleen was. Erg he. Dat met die bus net lang niet gehoord maar was ook leuk dat liedje dan de rest keek ik niet naar.
Als we toch bezig zijn beerenboot , barbapapa , familie knots , vrouwtje thee lepel ,oma fladder moet ik nog even door gaan?
Dit zijn toch echt wel de kinderporgramma.s uit mijn jeugd. Je vergeet de poppenkraam vrouwtjetheelepel ik kende het liedje nog volledig uit me hoofd haha. Prachtig.
je had vroeger ook zo'n serie met zo'n familie bij een vuurtoren waar echt de raarste dingen gebeurde maar uiteraard weet ik de naam ook niet meer! ja nathalie dan weer wel en jody en het hertenjong!
ome Willem hebben we ook nog en webster . Maar nu ga ik eerst maar eens mijn bed zoeken anders kom ik daar niet meer in terecht hihi.
Een poos geleden waren we hier in een nostalgische bui ook tekenfilms uit onze jeugd aan het opzoeken op youtube. Mijn man begreep dus helemaal niet waarom ik toch even moest lachen bij teddy ruxpin.
hihi daar was ik ook weg van... mijn oudste ook nog steeds niet.. ik had ook een blad van een meter ofzo met de afbeelding van de mylittle pony wereld zeg maar - en dan losse paardjes erbij en die kon je er dan insteken op welke plek je wilde om ze zo in de tekening te plaatsen. Iedereen moest op zondag bij m'n oma mee inkleuren met dat ding... *zucht- die goede oude tijd* ik ben trouwens uit 82 - sommige dingen die ik voorbij hoor komen, ken ik alleen van horen van m'n broer (familie knots bv)