Mijn zoontje is al vanaf zijn geboorte helemaal verslingerd aan zijn muis.. wij kregen de muis in 2008 bij de geboortekaartjes van buromac. Hij is nu 2,5 jaar later behoorlijk aan het verslijten en het zal niet lang duren tot dat de korreltjes eruit komen. Ik zoek dus voor mijn zoontje nog een exemplaar, wie oh wie heeft hem toevallig liggen en doet er niks mee?
Hier precies dezelfde muis! Ik heb via marktplaats een reserve gekocht (een nieuwe) + twee reserve teckels voor de jongste....maar de oudste kijkt niet naar die extra muis om (3 jaar). Ik bewaar hem wel, voor het geval hij zich bedenkt of er echt iets met die andere gebeurd. Die vrouw op MP die had heeeeeeel veel knuffels! Wellicht heeft ze nog zo'n muis of kan ze je berichten zodra ze ze weer heeft. Succes, Elmo
Is het eentje met korreltjes? Deze heb ik nog liggen. Ook als reserve knuffel gekocht maar wij hadden zelf eentje zonder korrelt van 2010. Hij wil hem toch niet hebben. Gebruikt liever het vk knuffletje. Waar in Friesland woon je??
Bedankt voor de reacties! Geweldig, ik had een paar dagen niet gekeken vandaar mijn late reactie. Het is inderdaad een muis met korrels en mijn zoontje van 2,5 is er helemaal verslingerd aan. Hij begint nu alleen te slijten dus vandaar dat ik op zoek ben naar een extra exemplaar. Wat willen jullie hebben voor de knuffel? groetjes Butterfly