Hoi, Ik ben benieuwd van jullie! Wie heeft ook ovulatie dichterbij jouw nod? Mijn ovulatie blijft nog steeds 2 streepjes dichterbij mijn nod 10 sept. http://imageshack.com/a/img538/6748/zic2nY.jpg Je hebt ook hetzelfde als deze foto?
Dit is een hele normale test voor vlakbij nod! Als je zwanger bent dan knalt hij echt van de strip af. Deze is erg licht
Idd, mijn zwangerschapstest heeft geen zin om antwoorden voor wel positief of niet. Dus ik moet afwachten!
De hele cyclus heb je LH in je lichaam waar de ovulatietest met een licht tweede streepje op reageert. Pas bij de LH-piek heb je een positieve ovulatietest waarbij de twee streepjes minstens even donker zijn. Dus ja, de negatieve ovulatietest van je foto is normaal en kan de gehele cyclus plaatsvinden. Je hebt al wel een positieve ovulatietest gehad gezien je nog maar kort gestopt bent met de pil?
Bij mij waren ze ook altijd zo( of donkerder ) dat zegt niks over een eventuele zwangerschap helaas. Heb er 1 gedaan na nod en die knalde er van af bij mijn zwangerschap. Hoop positief nieuws voor je maar helaas zeggen deze ov testjes niks!