dichterbij nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dogs84, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Hoi,

Ik ben benieuwd van jullie!
    Wie heeft ook ovulatie dichterbij jouw nod? Mijn ovulatie blijft nog steeds 2 streepjes dichterbij mijn nod 10 sept.
    http://imageshack.com/a/img538/6748/zic2nY.jpg

Je hebt ook hetzelfde als deze foto?

2. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Ik heb altijd zulke streepjes waar ik ook zit in m'n cyclus (behalve dan tijdens de lh piek ;))

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb een knalpositieve gehad en niet zwanger dus zegt echt niets helaas.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dit is een hele normale test voor vlakbij nod! Als je zwanger bent dan knalt hij echt van de strip af. Deze is erg licht ;)

5. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Idd, mijn zwangerschapstest heeft geen zin om antwoorden voor wel positief of niet. Dus ik moet afwachten!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De hele cyclus heb je LH in je lichaam waar de ovulatietest met een licht tweede streepje op reageert.

Pas bij de LH-piek heb je een positieve ovulatietest waarbij de twee streepjes minstens even donker zijn.

Dus ja, de negatieve ovulatietest van je foto is normaal en kan de gehele cyclus plaatsvinden.

Je hebt al wel een positieve ovulatietest gehad gezien je nog maar kort gestopt bent met de pil?

7. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Bij mij waren ze ook altijd zo( of donkerder ) dat zegt niks over een eventuele zwangerschap helaas. Heb er 1 gedaan na nod en die knalde er van af bij mijn zwangerschap. Hoop positief nieuws voor je maar helaas zeggen deze ov testjes niks!

Deel Deze Pagina