ik ben vanaf vandaag lid hier en ik hoop hier zoveel mogelijk tips info en ervaringen te kunnen lezen , ik heb eergister een miskraam gehad op mn 6de week. Dus hoop hier te lezen wat andere meiden hebben meegemaakt en hoe ze hun miskraam hebben ervaren en hoe lang het duurde voor ze zwanger raakten. nou tot ziens!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel sterkte met het verdriet van je mk, miss dat je je kunt aansluiten bij het miskramen topic daar zijn meerder meiden die dat ook mee hebben gemaakt. Liefs wolly
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Ik heb zelf in juli een miskraam gehad. In september was ik (al vrij snel na de vorige mk) alweer zwanger. Helaas werd dit ook weer een miskraam. Het kan dus erg snel gaan. Hopelijk ben jij ook weer snel in verwachting en mag je het deze keer wel helemaal goed uitdragen. Ik duim voor je. Veel liefs Hummel.
Welkom hier! Ik hoop dat je gauw zwanger bent en deze keer een onbezorgde zwangerschap zult hebben! Elmo