Hallo allemaal, Ik ben al best lang hier op het forum... Maar lang weg geweest! Zal me dus effe opnieuw voorstellen en vertellen waarom ik hier weer terug ben! Ik ben Marloes en ben 23 jaar ( bijna 24 ) Ben getrouwd op 29 september 2006 met Jeroen (28) samen hebben wij een zoontje Joey die is geboren op 07-07-2007! Mooi he.... Nu hebben we altijd gezegt dat we voor een 2de kindje wilde gaan als Joey 1 jaar is geweest! Dat duurd dus niet lang meer... Ik heb in april medicijnen moeten slikken en ben daar flink ziek van geweest.... Ik ben na de bevalling van Joey vrijwel meteen weer aan de pil gegaan... Maar omdat ik zo ziek was van die medicijnen en veel naar de wc moest bleef de pil dus niet binnen. Ik kreeg dus een bloeding...... Dacht dat dat maar effe was maar na 1 1/2 week had ik het nog . Ik had de dokter gebeld met de vraag wat te doen. Had geen zin dat als het over was ik nog een week had op de strip van de pil en dan weer ongesteld was Dokter vertelde dat ik beter gewoon kan stoppen met die strip ! Nou dus meteen gedaan en afgesproken met mijn man om dan maar niet meer te beginnen aan de pil.... Ben dus bijna 2 weken ongesteld geweest alles bij mekaar... Nu hebben we daarna verschillende keren gemeenschap gehad! Maar het lastige is ik weet helemaal niet wanneer ik nu weer ongesteld moet worden... Dus tis allemaal maar afwachten nu! Best spannend allemaal...En wilde me hier weer aanmelden omdat we toch weer voro een 2de willen gaan... En ben ook best benieuwd hoe dat nu zit dit keer.... ps: banner hieronder is dus op de gok gemaakt... Groetjes marloes
ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus zodat je precies weet wanneer je overtijd bent en kunt testen! succes met zwanger worden! mag het gauw raak zijn
Bedankt! En ik zie dat jij vandaag 1 dag overtijd bent.... Hoop dat het bij jou ook snel raak is ! Spannend! liefs