Vandaag op mijn verjaardag SUPER POSITIEF getest! Kan het nog niet geloven! Onze kleine man word GROTE broer
wat een geweldig cadeau!!! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Dubbel van harte! Qua verjaardag kunnen we elkaar de hand schudden, qua testen nog niet Ik probeer toch maar gewoon mn NOD af te wachten. (Zeker omdat het de eerste ronde is na de pilstop.)
Mijn nod was een beetje onduidelijk. Heb een onregelmatige cyclus , maar wist dat mijn nod tussen 13 en 20 mei moest liggen. Uitgaande van mijn kortste en langste cyclus. Dus leek me wel leuk om op mijn verjaardag een testje te wagen. Kwamen echt gelijk 2 dikke strepen op te staan . Had het niet echt verwacht om alzo snel een posi test te hebben. Zaten pas in ronde 2.
dat is mooi nieuws op je verjaardag, gefeliciteerd 2maal. ik had op jou verjaardag ook mn eerste positieve test. en gisteren weer een positieve test, en dat was op mijn verjaardag!
Hallo, Gefeliciteerd met je zwangerschap en verjaardag. Ik ben in september 2 jaar geleden, bevallen op mijn verjaardag . Binnenkort gaan we beginnen voor de tweede. Groetjes Liekm