Hallo allemaal..... so het nieuwe jaar kan niet beter beginnen. Na een jaar gestopt te zijn met de pil ben ik eindelijk zwanger!! Het dringt nog niet echt door en ben ook een beetje bang dat het fout gaat omdat je dat zoveel hoort. Heb ik dat alleen of hebben meerdere vrouwen dit? Liefs
Goedemorgen Naad, Ook ik heb gister heeeeeel licht positief gestewst. Morgen is mijn nod. Ik heb afgelopen jaar 2 keer eerder positief getest en toen is het 3 dagen na nod alsnog fout gegaan. Dus ook ik kan zo wie zo voor eind van de week niet gelukkig zijn. Dus ik herken je gevoel. Probeer er echter gewoon van te genieten. Want bij veel meer vrouwen gaat het gewoon goed. Liefs Annemiek
Gefeliciteerd dames,wat een goed begin van het jaar!! Bij ons heet het ruim 13mnd geduurd voordat ik zwanger was,erg bang geweest voor een miskraam,maar alles is goed gegaan en ben nu iets meer dan 16weken,vanaf de 3mnd kan ik veel meer genieten,natuurlijk spookt het nog wel es door me hoofd maar das bij iedere zwangere vrouw zo.
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Volgens mij heeft elke zwangere wel last van die angst, de ene dag meer dan de ander.
Oops.. dat wordt trouwdatum verzetten?? K vind t ook lastig om vertrouwen te hebben.. hadden we al zo veel geduld met zwanger worden, moeten we nog meer geduld hebben