Ha lieve meiden, Na tig rondes nog steeds niet zwanger te zijn, merk ik dat elke maand de teleurstelling groter is en langer duurt... Ik heb hier geen zin meer in. Daarom dacht ik, tijd om de positieve kanten van het niet-zwanger-zijn te belichten, want die zijn er genoeg! Ik heb nog geen 101 redenen, maar daar kunnen we vast wel op komen met z'n allen. Als we dan weer eens in een dip zitten, kunnen we dit topic lekkker doorlezen. Ik begin met een aftrap, hopelijk volgen er nog veel meer redenen...!
1: Genieten van heeeeerlijke wijntjes! Lekker soezig van een paar glazen goede, rode kwaliteitswijn of een frisse rosé op een zwoele zomeravond. Mmmm!
2: Niet misselijk! Lekker alles kunnen eten, fijne eetlust, zonder de hele dag misselijk te zijn of te moeten spugen. Wat fijn!!
3: Je eigen smaakvolle, volwassen inrichting, zonder grote, ruimtevragende objecten als box, kinderwagen, kinderstoel, kleurrijk speelgoed, etc.
7. overal waar je wilt gezellig zijn met je vriend/man, zonder dat je bang hoeft te zijn dat er iemand wakker wordt
haha dit is echt wat ik even nodig had Genieten van die slanke taille, en lekker strakke jurkjes dragen
13. Lekker kunnen doorslapen 's nachts, niet eruit hoeven om te voeden of als je zwanger bent om te plassen
15: Rustig 6 x per week met vriendinnen op welk tijdstip dan ook op het terras kunnen zitten, zonder dat een kindje mee hoeft of je oppas moet regelen of je schuldig moet voelen tegenover je kind omdat je alweeeer weg bent.
18: op je hoge hakken blijven lopen zonder je nek te breken omdat je een dikke buik hebt of omdat je achter je kind aan moet hobbelen
19. Geen plotselinge aambeien of rare striemen over je lichaam die je nog nooit gehad hebt. Heerlijk topic!!