Zou ik uberhaupt zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door boannan, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    We kwamen er 4 weken gelden bij 10+1 achter dat het vruchtje helaas gestopt was met groeien. De miskraam leek 2 dagen later vanzelf op gang te komen maar omdat het niet helemaal uitgedreven werd heeft de gynaecoloog het er uit getrokken met een tangetje.

Op de echo 2 weken geleden bleek ik nog niet helemaal schoon te zijn maar er zat nog iets van 2x1,5cm. Kan van alles zijn. Gynaecoloog adviseerde om de volgende menstruatie af te wachten. Ik had toen al 4/5 dagen geen bloedverlies/pijn meer.

Een paar dagen later had ik een negatieve k 2v5 zwangerschapstest en een week geleden een positieve ovulatietest. Vriend en ik hebben toen wel 2 dagen gevreeƫn.

Twee dagen later begon het bloedverlies weer en dat is nu alweer een week en ook best heftig. Voel het sinds een dag of 2 ook af en toe echt lopen. De gynaecoloog weer gebeld en zij adviseert nog steeds om af te wachten.

Vanavond ga ik sushi eten en wijntjes drinken met een vriendinnetje. Lijkt me namelijk dat ik met dit bloedverlies niet zwanger kan zijn. Zal toch wel een teken zijn dat mijn lichaam nog eea probeert op te ruimen zeg maar.

Wat denken jullie? Of is jullie ervaring?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt niet alsof je nog zwanger bent, nog sterkte gewe st. Ik zou zelf het zekere voor het onzekere nemen en niks eten wat slecht kan zijn voor een kindje als je baarmoeder nog niet schoon is.

Deel Deze Pagina