Dames ik weet er nog een paar voor jullie : * alleen naar de wc kunnen * alleen kunnen douchen en badderen en alle tijd ervoor hebben * boodschappen doen zonder dat het een dagonderneming is * savonds op bank ploffen zonder tig keer naar boven rennen om speentjes te geven * doorslapen, geen voedingen, nare dromen of gewoon bij mama willen zijn * uitslapen * geen fortuin kwijt aan luiers en voeding Haha...leuk topic!
Woooow, wat een reacties! Ik dacht ik open even een topic, hopelijk komen er aanvullingen... Nou, we gaan die 101 redenen wel halen, haha. Zit echt met een grote smile dit topic te lezen, heerlijk! Zit bijna te hopen dat het deze ronde niet raak is, om al dit leuks niet te hoeven missen Nog een heel goede reden, nummer 45 alweer: Heerlijk kunnen ontspannen in de sauna!! Mmmmmmm! Blijf posten meiden, zo wordt het een heerlijk feel good topic!
50. Lekker andermans kinderen( neefjes, nichtjes) 'verzieken' met snoep, alles wat niet 'mag' en ze dan moe (lees huilend, dreinend) weer thuis afleveren en zelf dan heerlijk met een wijntje en een zak chips op de bank ploffen
51. Een heerlijk kaasplankje bestellen als toetje zonder je zorgen te hoeven maken of er rauwmelkse kaas tussen zit.. Mmm!
54. Onbezorgd kunnen solliciteren. En in een sollicitatiegesprek zonder liegen te kunnen zeggen dat je weliswaar samen bent, maar kinderen nog lang zal duren (minimaal toch 10 maanden ), als ze er al komen. Reden 52 is voor mij wel een super reden
56: Heerlijk skieen aankomende winter. Waarschijnlijk zit dat er dan voor mij niet meer in Kan ik toe kijken hoe manlief van de piste gaat. Jaloers!
57. Nog proberen allerlei huisdieren aan te smeren bij vriendlief (ah tooeee, zie hoe schattig dit kleine kittentje is!) ((hij haat kattenbakken))
58: Nog kunnen lijnen/afvallen om een mooi figuurtje te krijgen en daar nog even mee te pronken! Of sowieso om nog met je figuurtje te kunnen pronken!
59. (inhakend op 57) zelf de kattenbak kunnen verschonen zonder allerlei outfits / lagen / bescherming aan te hoeven doen.