Oooh ja die dementie, pfff dat was me toch erg Ik vergat echt alles, en ook spullen ergens neer leggen en echt op plekken waarvan je denkt hoe kom ik erop
Nou meiden, denk dat we de 101 redenen wel gehaald hebben, heerlijk toch?? Nou lekker genieten van de zomer en de zon zonder zwangerschapsvlekken en een dikke buik in bikini/badpak: doe mij maar een platte buik nog deze zomer..! Nou nog af en toe dit topic uppen en dan kunnen we er weer tegenaan als we ons down voelen als het weeeeer niet is gelukt. Meiden, bedankt en als je nog iets weet, blijf vooral posten!
heb ik alvast een verrassing voor je...mag je ook als je wel zwanger bent (alleen geen voorverpakte zalm ) dus dat hoe je niet eens te missen
Het doet mij verdriet dat ik na ruim een jaar proberen nog steeds niet zwanger ben (vorig jaar april begonnen). Goed topic, wat de situatie eens van een andere kant belicht . Zwanger word ik hopelijk toch een keer, en tot die tijd moet ik maar meer gaan genieten van dingen die ik nog kan doen en dan niet meer. Er is genoeg genoemd. Maar ik noem eveneens: Over een week ga ik op vakantie, en ik ben nog niet zwanger. Dat betekent dus eindeloze lange en mooie bergwandelingen maken! En alpinisme-activiteiten uitoefenen tijdens deze wandelingen. En mooie zomerjurkjes kunnen dragen in de vakantie! Wisten we maar wanneer we zwanger worden en dan konden we tot die tijd 100% genieten van dat alles!
PukjePuk als we dat wisten he! Ik vraag me bijna af of ik nog wel kinderen wil... mijn lijf, mijn rust, mijn eigen identiteit,... het gaat er allemaal aan. Opeens ben je 'mama van' en ren je het leplazares en is ik niet meer ik. Bedankt, dit doet zo goed! Ik heb niks meer toe te voegen, alles is al genoemd: vrijheid, rust, me-time, mooi lijf, relatie zonder druk.... (of was die laatste nog niet genoemd?) O ja! En seks zonder dat mijn man hoeft te roeren of denkt aan een eindeloze put... Mijn man die me als mij ziet, zijn vrouw en 'seksgodin' ipv jeweetwel.
Pukjepuk, zo herkenbaar! De angst speelt toch helaas een hele grote rol hè. Gisteravond bedacht ik er 1 zonder dat ik dit topic had gezien. Voor mij de belangrijkste: Van het leven genieten met z'n tweetjes, je kunt heel veel dingen samen beleven en doen wanneer je daar zin in hebt. Met een baby splits je denk ik veel vaker op en kan je niet spontaan ergens heen. Dus 101: lekker van en met je man genieten. Ik heb ook vriendinnen die nog singel zijn, ik heb gelukkig de liefde van mijn leven al gevonden! (dat moet ik wel regelmatig tegen mezelf zeggen, want ik wil natuurlijk gewoon ook heeeeeeeeeel graag zwanger zijn).
Heerlijk een oude barkruk afschuren met veel stof ( met mondkapje op) en dan straks lekker verven. En als ik toch bezig ben ook de schommelstoel ( alvast! ) dezelfde behandeling geven.
Leuke kleding en strakke broeken en shirtjes kunnen shoppen bij de gewone kledingwinkels.. Positiekleding? Duur en SAAI!!!
Tot 01.00 's nachts klussen met m'n schat en samen genieten van ons mooie huis en dat gewoon kunnen volhouden en zelf mogen schilderen!
Ik ben bijna op de helft van m'n zwangerschap en ben nog steeds heel moe! Ik ben aan het werk of ik lig in bed. Begrijp me niet verkeerd ben heel gelukkig dat we een kindje verwachte maar voor jullie misschien nog een reden om het fijn te vinden om nog van alles te genieten in jullie leven nu. Ik wens jullie snel een zwangerschap toe.
Hmm.. meeste redenen gaan voor mij niet op omdat ik al twee kindjes heb Maar de wijntjes en sushi zijn een zeer belangrijk argument!
Ja die Sushi! Oh en niet hoeven bevallen... (meest bijzondere ervaring van m'n leven maar pijn deed t wel!)
Als er idd de zekerheid was dat 't uiteindelijk wel lukt, dan zou 't een stuk makkelijker zijn.. Nu nog even genieten van spontane terrasjes, weekendjes weg, lui met een boek in de tuin zitten etc.
Geen spuugvlekken in je net gewassen kleding, onder de zonnebank kunnen, niet te hoeven stressen wat voor smoes je moet verzinnen omdat je de wijn afslaat.