Pijnlijke borsten ontpillen of....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloem86, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hai!

Nog maar kort geleden gestopt met de pil.
    We gaan namelijk proberen een tweede wondertje te maken :D

Nu heb ik een aantal dagen enorm zere borsten en ben ik met vlagen opeens misselijk.

Mijn eerste zwangerschap kwam heel onverwacht en kreeg ik na ongeveer een maand zwanger te zijn pas deze verschijnselen.

Denk niet dat ik zo snel al zwanger kan zijn... toch?
    Zou t kunnen komen door het ontpillen misschien?

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
    Alvast bedankt voor reacties.

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat leuk dat jullie voor een 2e wondertje gaan!

Die verschijnselen kunnen heel goed van het ontpillen komen. De klachten kunnen ongeveer hetzelfde zijn als zwangerschapskwaaltjes.

Veel succes!

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    dank voor je reactie!
    :)

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Bij mij was het wel een teken! Ik ben op 4 feb gestopt met de pil en kreeg (ik vermoed na mijn eisprong) pijnlijke borsten, maar dan ook echt enorm pijnlijk. Op 7 maart testte ik positief!

Maar het kan net zo goed ontpillen zijn... Gewoon afwachten maar!

5. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op dit moment hetzelfde ben 23 juni gestopt met de pil en nu erg pijnlijke tepels, bij mijn ongi is het normaal de hele borst maar nu alleen de tepels en ze zijn wat donkerder heb ik het idee van, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken dus lees even mee....

6. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op dit moment hetzelfde ben 23 juni gestopt met de pil en nu erg pijnlijke tepels, bij mijn ongi is het normaal de hele borst maar nu alleen de tepels en ze zijn wat donkerder heb ik het idee van, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken dus lees even mee....

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Als je op 6 juli gestopt bent met de pil is de eerste dag van je bloeding cyclusdag 1. Dan kan je nu nooit al op dag 18 zitten zoald je banner aangeeft, laat staan dat je dan al zwanger bent. Je zit dan vandaag pas op cyclusdag 10 op zijn maximaal, maar dus afhankelijk van wanneer je bloeding begonnen is. Ik verwacht dus dat je nog korter in je cyclus zit dan cd 10.

De klachten die je hebt hoort dus helaas bij ontpillen.

8. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    @ rogijulie de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 29 juni
    Ben 6 juli niet meer met pil begonnen. Misschien moet ik het dan even anders vermelden.
    Thnx voor de uitleg. Ik snap er nog niet zo heel veel van. Oh voel mij ineens een beetje minder slim:D

9. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Wauw wat snel @claudia88 :)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh ok. Dan moet je je onderschrift even aanpassen. Zo zeg je dat je op 6 juli bent gestopt ;).

Tja... het is moeilijk want je weet natuurlijk niet wanneer je eisprong is geweest ;).
    Ik denk dat het voor misselijk en pijnlijke borsten zo'n 3 dagen na vermoedelijke eisprong wel een beetje snel.

11. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    @rogijuli
    Zou ook niet weten hoe een eisprong voelt ;)
    Vandaag een enorme steek in m'n onderbuik rechts, misschien zou dat t kunnen zijn. Maar voel nu natuurlijk van alles Hahaha
    Ik ga die datum zo even veranderen op de computer.

Bij m'n eerste zwangerschap waren de pijnlijke borsten ook heel anders. (gevoel)
    Toen leek t wel of er knikkers mijn tepels zaten, nu is t alleen heeel gevoelig.

Deel Deze Pagina