Ook IVF in Catherina Ziekenhuis Eindhoven?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door misty1984, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    altijd tussen de 22 en 24 dagen....

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik bedoel de tijd tussen je ei en menstruatie. Je kunt de punctiedag zien als je eisprong zeg maar. Dus als je morgen ongesteld zou worden dan is je lf maar 9 dagen en dat is wel aan de korte kant moet ik zeggen.

3. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu raak je me even kwijt, mijn hele cyclus duurt maar 22 tot 24 dagen. Hoeveel dagen zouden er dan gemiddeld in een niet natuurlijke cyclus moeten zitten tussen de punctie en ongesteld worden?
    Jeetje, zit ik me morgen helemaal blij te maken (of niet) en blijkt dan de volgende week dat ik me verteld heb. Help?

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Op welke dag heb je meestal je eisprong?
    Bij een korte cyclus kun je namelijk een vroege eisprong hebben of een korte lf (luteale fase=tijd tussen ei en ongi)

5. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar zal het verschil dan wel zitten, ik heb de eisprong heel vroeg.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O, dan is het goed :)
    Die lf is heel belangrijk, die zien ze liever niet korter dan 10 dagen. Nog eventjes geduld nog, al is dat heel erg moeilijk!
    Ik ben vandaag zo bang voor een telefoontje, brrrr! Ik hoop zo dat ik morgen een tp krijg en onze emmy's nu goed aan het delen zijn.

7. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een mooi aantal follikels. Ik had maar 3 emmies in totaal, waarvan 1 slechte en 1 hele slechte. Maarrrrrrrr...ook 1 topemmie, die hebben ze teruggeplaatst en nu is het afwachten geblazen.
    Maar Saskia, als je denkt dat je OHSS hebt moet je wel echt even het ziekenhuis bellen, dat is niet overdreven hoor. Het kan echt gevaarlijk zijn als je het zou hebben en je zou er mee rond blijven lopen.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, ik ga nu bellen. Zelf denk ik dat het wel meevalt, maar voor de zekerheid...

Hoeveel eicellen had jij dan? Er zijn er dus 3 bevrucht...

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb gebeld en omdat ik verder geen klachten heb en het idee er is dat ik een kilootje zwaarder ben omdat ik niet zo super naar de wc kan sinds de punctie, hoef ik nu niet langs te komen. Morgen weer wegen en als er dan weer iets bij is ten opzichte van vandaag, dan gaan ze wel even checken.
    Maar vooralsnog... no worries!

10. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Spannend hoor, Saskia en Nic! Hoe zal het met Karel zijn?

11. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saskia; als ik het me goed herinner heb jij vandaag een echo, hoe is het gegaan? en hebben ze nog iets kunnen vinden wat op overstimulatie kan wijzen?
    Ik weet niet meer hoeveel ze er hebben aangeprikt, ik dacht 13, waarvan maar 5 bruikbaar.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Net het ziekenhuis gebeld. De 10 eicellen waren allemaal bruikbaar en er zijn 7 bevruchtingen! Helaas geen top, de 2 mooiste gaan zo mijn buikje in... als het goed is tenminste want ze gaan me dalijk extra checken. Heb vannacht het ziekenhuis gebeld omdat ik helse buikpijnen had. Moest veel drinken, 2 paracetamol innemen en als het na een uurtje niet minder was direct komen. Het ging daarna iets beter dus niet meer gebeld. Vanmorgen ging ik naar beneden en ik werd zo duizelig, zag alleen maar vlekken en ben op de grond gaan liggen. Zweten, niet normaal! Volgens mij ben ik zelfs even out geweest. Ik ben met pijn en moeite de trap opgekropen en heb Sasman naar huis gebeld. Man, wat was ik bang zeg!
    Nu gaat het wel weer, maar nog steeds erge buikpijn. Mijn temp en gewicht zijn goed en het ziekenhuis verwacht dat er een tp plaats gaat vinden, maar ze checken het wel even extra.

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Spannend Sas! Klinkt niet fijn wat je vanmorgen mee hebt gemaakt, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk valt het mee met de overstimulatie en dadelijk een mooie emmie in je buik!

Liefs,

Misty

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou het is wel spannend hier. Hopelijk heb je een tp saskia!
    Wij mogen dinsdag weer naar het ziekenhuis voor een echo, uitslag van de zaadjes, uitslag van mijn bloedonderzoek. En hopelijk gaan we plannen wanneer we de cryo's gaan ontdooien.

15. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Jee, Saskia, wat spannend! En wat naar dat je zoveel klachten hebt. Ik hoop echt dat het meevalt met de overstimulatie en dat je gewoon een TP krijgt! Ik duim voor je hoor!
    En natuurlijk duim ik ook voor de anderen. Spannende tijden voor de meesten van jullie!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden, Tom en Jerry zitten veilig in Sasbuik :)
    Enne, ik schaam me een beetje maar voordat ik naar ziekenhuis ging heb ik een hele erg krampattack gekregen en ging weer bijna out... van de pijn. Ben op de wc gaan zitten en heb geprobeerd net zo te ontspannen als bij de punctie en daar was de boosdoener... *kijkt vragend om zich heen, maar denkt wel dat iedereen snapt wat de boosdoener dus was*
    Daarna nog ietsje duisel geweest en buikpijn, maar echt de helft minder. In het ziekenhuis niet meer duisel, alleen nog wat buikpijn.
    Gyn verdenkt mij niet van OHSS en vond het niet nodig om te checken. Uit voorzorg zou ik het eigenlijk normaal vinden als ze het wel deed, maar zelf denk ik nu ook dat er niks aan het handje is.
    Doe vandaag lekker rustig aan en blijf goed drinken, en nu ga ik lekker broeden op mijn DUO! :D

17. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    wat fijn Sas! Ik hoop op een mooie test over een paar weekjes!

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Sas, wat fijn een duo! Ga maar lekker broeden en ik zal je wat hormonen sturen **************************************************************************************************** Zo hopelijk helpt het en heb je binnenkort een knaltest!

Liefs,

Misty

19. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Saskia!!!!! Je hebt ze en goed vasthouden nu!!!
    Ik vind het idd wel een beetje raar dat ze je niet verder hebben gecheckt, de symptomen zijn precies hetzelfde als wat ik heb/had, de buikpijn, duizelig, zweten. Maar och, ze zullen het toch wel zeker weten, neem niet aan dat ze zo'n risico nemen.

Lekker languit op de bank, he! vooral niet teveel gaan doen nu.

Goed gedaan!

20. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Er werd gevraagd hoe het met Karel zal gaan, bij deze een kleine update:

Tijdens de punctie, waar mijn meisje zich kranig doorheen heeft geslagen, zijn er 8 eicellen gevonden. Deze zijn allemaal bevrucht en er is een topper terug geplaatst. Dit was dus heel mooi!

Nu zitten we weer in de verschikkelijke onzekerheid tijdens die ellendige en o zo lang durende wachtweken......

That's all for now folks!

Deel Deze Pagina