Whow Karel, als daar geen mooi kleintje uit komt, weet ik het ook niet meer! Ik duim ook voor jullie! Heel veel succes met de wachtweken. Liefs, Misty
Karel, heeft je meisje goed gedaan. Hopelijk blijft jullie Emmy's lekker plakken. Misty, whow je bent al 13 weken zwanger. Heb je al echo's gehad? Alles goed met de baby? En voel je jezelf een beetje ok?
@Kleintjevoorons: Ja, eigenlijk ben ik zelfs al bijna 14 weken zwanger. Ik heb 3x een echo gehad en bij de laatste sprong ik ineens wat dagen vooruit Zover ik weet gaat alles prima met het kleintje. Ik voel mezelf over het algemeen wel goed. Met momenten als ik wat vermoeid ben dan voel ik me beroerd (kotsend boven de wc bijvoorbeeld), maar dat komt tot nu toe nog minder voor dan de goede dagen, dus dat is fijn Ben echt aan het genieten van alles wat veranderd, zoals een dikker buikje Liefs, Misty
Ach, ik heb 16 weken alleen maat gekotst......... Je weet waar je het voor doet. En lekker blijven genieten!
hallo, Ik ben nieuw hier. heb deze site van een vriendin gekregen. Ik ben nu bezig met de 3e poging IUI Als dit niet lukt gaan we over tot IVF, in het catharina ziekenhuis dus ik kom hier af en toe een keer kijken oke? Fijn om contact te hebben met mensen die hetzelfde meemaken!
@ mniekvl, welkom @ misty, dat gaat lekker meid! En het schiet ook echt al op zeg! @ Nic, hoe is het met jou? Hier nu toch al een beetje zenuwen. Kan me niet voorstellen dat het raak zou zijn, maar ik hoop het zo!!!
Sas, gewoon rustig afwachten. Ghihi mijn test was twee dagen voor de testdatum positief. Dus wie weet hoef je niet zo lang meer te wachten.
Ja, die testdatum die het ziekenhuis opgeeft is ook wel echt belachelijk! Je kunt 2 weken na punctie al testen eigenlijk... ik ga proberen zo lang mogelijk te wachten maar 16 dagen na tp is absurd!
HAay, Nou we mogen met de volgende ongi aanmelden voor de cryo tp. Gaat allemaal wel snel. Zijn hier meiden die al eens een cryo tp gehad hebben bij het CZE. Ik moet die ovulady testen hebben maar hoeveel heb ik die nodig?
kleintjevoorons; geen idee, ik heb nog nooit een cryo-tp gehad. saskia; ELLENDIG, HE???!!!!!! dat wachten. heb jij al voortekens gehad van een mogelijke zwangerschap? Misselijk? Gevoelige borsten? Iets? Ik voel helemaal niks.........nog steeds niet. Ik ben niet misselijk, mijn borsten zijn eindelijk niet gevoelig meer (tijdens de Gonal F deden ze echt pijn als ik er aan kwam), volgens mij worden ze zelfs weer kleiner (waren ook een beetje groter geworden tijdens de Gonal F). Nou ja, laat ik maar proberen iets positiefs te zeggen: ik voel ook geen voortekens van een ongi. Ik zou het liefst nu naar de avond-apotheek rijden en een zwangerschapstest halen! Maar als je te vroeg test dan kan het resultaat onbetrouwbaar zijn... Hoe is het trouwens met je buikpijn? is het al minder? Ik ga morgen maar weer bellen, de buikpijn wordt weer erger ipv minder. groetjes
O Nic... wat ontzettend spannend!!!! Ik merk ook niks anders dan anders hoor. Heb me ook voorgenomen om er niet op te gaan letten, want ik heb me veel te vaak laten misleiden. En bij erger wordende buikpijn zeker even bellen hoor! Je kunt namelijk ook later overstimulatie krijgen, de aanmaak van hcg bevordert dat (dat zou wel een gunstig teken kunnen zijn in dat geval). Heel erg veel succes met de laatste wachtdagen!
@Saskia: Herken het helemaal dat het zoooo lang duurt die 16 dagen voordat je "mag" testen. Succes met wachten allemaal.
He dorpsgenoot Dat wachten duurt inderdaad erg lang haha! Wanneer mogen jullie van het ziekenhuis testen?
Dag lieve meisjes, ik heb net een nieuw topic gestart, weet een van jullie het verschil tussen een innestelingsbloeding of een menstruatie??? Ik schiet nu op en neer tussen depressie en hoop....dit is echt zwaar *&$@*(^
Jeetje wat spannend allemaal meiden! Ik ga voor jullie duimen! Nic, hopelijk is het goed nieuws! Liefs, Misty
Hallo. Mijn ICSI is mislukt. Ik ben inmiddels helemaal ongi. Toch getest: niet zwanger. Saskia en Karel, jullie zitten maar een paar dagen achter me, Saskia van jou weet ik dat je 5 dagen achter me zit, ik wens jullie allebei heel erg veel succes, ik hoop dat jullie het beter doen dan ik. Misty en Kleintje, ook jullie dank voor jullie lieve woorden groetjes
Klote Nic Bah, wat moet dat een verschrikkelijk gevoel zijn!!! Al ben ik bang dat ik over een paar dagen precies weet hoe het voelt.