Ook IVF in Catherina Ziekenhuis Eindhoven?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door misty1984, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Saskia, niet doen. Positief blijven, je moet er in blijven geloven, dat is belangrijk. Je gaat zo goed, hou dat vast. Ik heb vanaf het begin van deze ronde geen goed gevoel gehad, waarom weet ik ook niet, maar dat neem ik mezelf nu wel kwalijk.

Kop op meisje, wanneer mag jij testen? als ik goed tel zo ongeveer de 22e? dat ga je vast halen, jij bent hardstikke jong, misschien ben ik wel te oud.
    Ik ga morgen het ziekenhuis bellen.
    Het blijft een vreemd iets, die hoop. Vorige week nog heb ik gezegd dat dit voor ons echt de laatste keer zou zijn, zwanger of niet. Deze ronde is me zo verschrikkelijk zwaar gevallen. Mannetje en ik hebben besloten om er toch nog een keer voor te gaan, daar hou ik me nu dan maar aan vast, ik hoop dat ik gelijk door kan starten. De hoop dat er nog hoop is houd me nu even rechtop, want ik zou echt de hele wereld bij elkaar kunnen janken nu.

Jij gaat het goed doen, daar moet je zelf in geloven.

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nic, wat een verschrikkelijk nieuws......... Maar toch veel sterkte en hopelijk vinden jullie de kracht voor een tweede poging. Hier inmiddels ook ongi. We zouden kunnen aanmeldenmaar gaat toch allemaal iets te snel. Dus komende maand eens goed nadenken wanneer we gaan starten.

Karel, Saskia, succes met zenuwpezen!

3. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Nic, wat ontzettend balen, alle moeite en spanning voor niets... Je moet jezelf niets kwalijk nemen hoor, over je gevoelens heb je nou eenmaal weinig controle en als je er geen goed gevoel over had, zegt dat nog helemaal niets over je kansen. Ik heb ook heel vaak gedacht dat ik positief moest denken, want dan had ik vast betere kansen. Maar tegelijk wilde ik niet te positief denken, want dan zou ik mezelf voor de gek houden en zou de teleurstelling extra groot zijn. Zo worstelen we allemaal met onze gevoelens denk ik. Onzekerheid is het vervelendste gevoel wat er is, omdat het zo langdurig kan zijn... En daar komen al die rare gedachtekronkels van ons vandaan, omdat we steeds op zoek zijn naar een manier om weer zelf controle over ons leven te krijgen...
    Als je het puur verstandelijk bekijkt, maakt het helemaal niet uit wat voor gevoel we er over hebben. Dat je goed voor jezelf zorgt en voldoende rust neemt en probeert te ontspannen is denk ik veel belangrijker. Sterkte met het verwerken !

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Kleintjevoorons, neem je tijd. Als het nu te snel voelt denk ik dat het heel slim is dat jullie het even uitgesteld hebben. Het komt wel weer, wanneer jullie er klaar voor zijn.

@ Nic, dank je wel voor je hele lieve woorden. Ik heb helaas een beetje hetzelfde als jou. Ik heb er ook geen goed gevoel over. Buiten dat heb ik ook toenemende ongikrampjes in buik, rug en benen en dat voelt niet als een goed teken.
    Ik probeer positief te blijven, maar het valt me heel zwaar.
    Van het ziekenhuis mag ik 24-1 een testje wagen, maar dat vind ik veel te lang eerlijk gezegd. Je kunt vanaf 14 dagen na punctie een test doen, maar dat ga ik denk ik niet durven zo vroeg. Ik probeer zo lang mogelijk te wachten en heb zelf de 21ste in mijn hoofd. Volgende week vrijdag dus...

@ Lien, dat zijn inderdaad de gevoelens die ik ook heb. Je wil positief zijn, want dat is ook een veel fijner gevoel dan dat negatieve en je hebt het idee dat het je ook nog eens helpt. Maar het is eng om positief te zijn, want die teleurstelling is dan extra hard.

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Saskia, krampen hoeven niet slecht te zijn. Ik had toen ik zwanger was ook erge krampen. Duurde wel een paar dagen. Dacht dat ik ongi moest worden maar was waarschijnlijk de innestelling. Dus niet te pessimistisch :p

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Even een berichtje voor Saskia..
    Ik lees namelijk nog steeds mee bij jullie..
    Het hoeft echt niet meteen iets slechts te betekenen hoor. Je hebt de 7e een tp gehad?
    Ik had bij de geslaagde pogingen na 5 a 6 dagen ook allerlei krampjes. Dit blijkt dus de innesteling te zijn. Je zit nu op 7 dagen dus dat is ook heel goed mogelijk. Volgens mij zelfs een beetje vroeg voor ongi-gevoelens..

Probeer dus positief erin te blijven staan!!

x

7. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saskia, toen ik zwanger was van de tweeling had ik idd ook ongeveer een week na de tp krampjes alsof er een ongi aankwam. Geen ongi gekomen toen, wel zwanger van een tweeling! Niet wanhopen dus.

Kleintje, dat begrijp ik heel goed, dat je even een maand rust wilt, het is niet niks. Misschien is het ook beter voor je lichaam.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank jullie wel!
    Altijd fijn om positieve verhalen te horen :)
    Ik heb vanaf woensdag ongipijntjes. Helaas zowel in buik, als rug en zelfs benen. Het is niet heel heftig, maar vooral zeurend. Ik blijf maar rustig afwachten en probeer hoop te houden.

9. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Saskia, volgens mij toch echt veel te vroeg voor echte ongi... dus koester de hoop..
    Ik vond het de laatste poging juist fijn om te voelen die paar dagen, toen had ik juist het gevoel dat het gelukt was..haha..

Ik duim voor je en hoop voor je!!

xxx

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Normaal beginnen krampen bij mij ook al 9 à 10 dagen na ei en ik zit nu op 10 dagen na punctie dus het zou best van ongi kunnen zijn.
    Ik weet het gewoon echt niet, het kan nog alle kanten op. Maar mijn gevoel blijft "nee" zeggen, soort zelfbescherming misschien.

11. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saskia, hoe gaat het????

Hier is de eerste ronde definitief mislukt. Ik neem zometeen weer de eerste femodeen. Ik start meteen door.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik word heen er weer geslingerd tussen hoop en wanhoop...
    Ik weet het echt niet. Het ene moment denk ik: het is over! En het andere moment is daar weer die hoop dat het misschien toch wel gelukt is.
    Ik heb nog steeds krampjes, maar minder erg lijkt wel. Veel steekjes, veel vocht (echt waterig, dus niet de utrorommel). Maar verder ook een aantal dingen die ik heb als in ongesteld moet worden (zoals hoofdpijn, lusteloos, emotioneel, chagrijnig, misselijke vlagen, afnemende gevoeligheid borsten, en natuurlijk de menstruatiekrampen).
    Het kan voor mijn gevoel nog steeds alle kanten op. Ik zit nu 12 dagen na punctie, 9 dagen na tp.

13. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom Saskia, hou de moed erin! chagrijnig, lusteloos en emotioneel? Lieve schat, je hebt net een maand hormonen achter de rug.....daar kan dat ook van zijn! vlagen van misselijkheid??? zwanger misschien?????

Het enige wat ik verontrustend vind klinken (en het spijt me maar dat had ik vorige week ook) is het afnemen van de gevoeligheid van de borsten. Ik ging zo weer terug van A naar -A........

Maar op zich zich wil dat niets zeggen, die krampjes heb ik ook gehad in de 2e week na de tp van de tweeling!!!!!!! toen was ik dus verschrikkelijk erg zwanger!!

Denk er nu aan hoe het zou zijn als je je eigen baby-tweeling in je armen houdt! Dat is een gevoel daar kan niets tegen op!!!!!! (en dat kan ik weten):D

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha Nic, daar durf ik dus niet aan te denken want dan maak ik mezelf nog gekker.
    Ik vind het afnemen van de gevoeligheid van de borsten ook echt een heel slecht teken.
    Maar goed, we blijven afwachten :)

15. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saskia, ik heb je net een pb gestuurd. Om je te laten zien dat wonderen wel bestaan.

Je moet er in blijven geloven.

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmmz, stop maar met duimen schatjes :(
    Bruin slijm, en in combi met inmiddels geen pijnlijke titten meer en onwijze ongikrampen gisteravond weet ik helaas genoeg. 100% zeker.

17. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Ah nee, Saskia, wat balen! Ik hoop nog steeds een beetje dat je ongelijk hebt, maar je kent je eigen lichaam het beste. Sterkte!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Inmiddels een negatieve test verder en meer bruin, dus het is echt game over!
    Dit is tot nu toe niet echt een succesvol CZE-groepje! Ik hoop dat Karel het gemiddelde even omhoog komt halen hier!

19. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Saskia wat erg. tja, ik weet hoe t voelt, ik had dit 5 dagen geleden....Wat ongelofelijk K*T, het is wat je zegt; het lijkt wel of het bij niemand meer luk.
    en nu?

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We hadden besloten om een maand rust te nemen, maar inmiddels zijn we zo strijdvaardig om meteen verder te gaan.
    Dus nu wachten op menstruatie en dan het ziekenhuis bellen om weer ingepland te worden.
    Wanneer hoorde jij of er cryo's waren? Ik heb hier niks over gehoord. Ik denk niet dat ze er zijn, want zo'n goede kwaliteit hadden we niet. Maar ik wil het wel zeker weten.

Deel Deze Pagina