Ook IVF in Catherina Ziekenhuis Eindhoven?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door misty1984, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heeey,

Saskia, Wat een rotdag voor jullie. Hopelijk kunnen jullie komende maand weer verder. Wat de cryo's betreft... Volgens mij kregen wij ongeveer een dikke week na de TP een brief over de cryo's. Maar volgens mij moeten ze wel van top kwaliteit zijn om ingevroren te worden. Maar ik hoop natuurlijk voor jullie dat jullie nog cryo's hebben. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Precies, ik verwacht ook geen cryo's.

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo lieverds!

Wat ontzettend balen Nic en Sas! Ik had zo gehoopt op mooi nieuws. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe de aankomende tijd en hopelijk is poging 2 voor jullie de lucky one!

Dikke knuffel.

Misty

4. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je, Misty.

Ik ben alweer opnieuw begonnen, laten we hopen dat het nu wel gaat lukken.

Hoe gaat het met jou? Voel je de baby al?

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zoals verwacht hebben we geen cryo's. We kregen vandaag de brief binnen.
    Succes Nic met deze tweede poging. Wij laten er een cyclus tussen zitten waarschijnlijk. Even bijkomen.

6. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Saskia, heel verstandig denk ik om een ronde te wachten. Het is niet niks wat je de afgelopen maanden hebt meegemaakt. Wat balen dat er geen cryo's zijn... Nogmaals veel sterkte!

7. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi allemaal,

Saskia wat klote zeg, had nog zo'n goede hoop voor je dat het goed zou komen en dat het toch allemaal bijwerkingen bij de zwangerschap waren. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als het goed is halen wij het gemiddelde van de CZE mensen hier wel een omhoog. Wij hebben namelijk wel een positive test gezien (en paar dagen later nog een keer om te controleren). Als het goed is hebben wij nu wel geluk. Mijn meisje had ook alle voortekenen van menstruatie, vandaar dat ik de hoop had dat je lichaam je aan het foppen was Saskia!

Voor wat betreft cryo's: deze schijnen echt heel moeilijk in te vriezen te zijn. Wij hadden 7 embryo's, 1 TOP is teruggeplaatst en de rest is niet ingevroren kunnen worden (geen idee hoe deze vóór het invriezen waren, misschien zat er nog wel een topper bij).
    Goh, wat vervelend om hier te moeten melden dat het bij ons (zoals het er nu uit ziet) wel gelukt is en het er bij jullie nog zo somber uit ziet. Ik wens jullie allemala veel kracht en en ook dat jullie hier hoop uit kunnen putten, zoals je ziet kan het kwartje ook net de andere kant op vallen en lukt het wel.

Groeten van Karel.

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Karel, Dat is toch fantastisch nieuws. Het komt ons allemaal niet aangewaaid dus is het je zeker gegund, lijkt mij.

Geniet van het moment en ik duim dat alles goed blijft gaan!

Groetjes

9. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Karel, van harte gefeliciteerd voor jou en je meisje!! Fijn dat er tenminste ook positieve berichten te lezen zijn :) Die heb je ook nodig om hoop te houden en de moed erin te houden. Maar voor jullie helemaal geweldig nieuws natuurlijk! Ik hoop en wens dat jullie een fijne, ongecompliceerd zwangerschap tegemoet gaan en dat jullie over een maandje of negen een prachtig, gezond kindje in jullie armen houden! Geniet ervan!
    Hoe voelt je meisje zich? En jij?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Helemaal niet vervelend Karel! Dat geeft alleen maar hoop :)
    Van harte gefeliciteerd!!!

11. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Wil het ook graag naar jullie brengen als een opsteker om te zien dat het volgende keer ook zo veel anders uit kan pakken!!!

Hoe wij eraan zijn? Durven het vooral nog niet te geloven en bang dat het toch niet goed gaat. Is iets waar we 2 jaar heel erg mee bezig zijn geweest en toen steeds teleurstelling op teleurstelling te verwerken hebben gekregen. Nog allemaal onwerkelijk dat het nu wel goed zou zijn.

Ik wens jullie heeeeeeeeeel erg veel succes de volgende ronde en zal nog wel een spieken wie de volgende is die gelukkig mag zijn. Wij hebben onze portie gehad nu, dus de plek is beschikbaar om ingenomen te worden

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik kan me jullie gevoel helemaal voorstellen, Karel! Ik weet zeker dat wij het ook heel onwerkelijk zouden vinden en op een gegeven moment kun je je gewoon niet meer voorstellen dat het goed af gaat lopen.
    Maar ik heb er alle vertrouwen in bij jullie en wens jullie alle goeds van de wereld!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden en Karel, we hebben vandaag als het goed is ons huis verkocht. We hebben al een ander huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen. Als de verkoop van ons huis doorgaat dan moeten we in maart tijdelijk ergens gaan wonen. Waarschijnlijk wordt dat bij mijn ouders. We hopen dat de kopers hun financiering rond krijgen, maar dat is vooral in deze tijd gewoon even afwachten. We hebben besloten om met de twee verhuizingen in aantocht voorlopig geen behandelingen te doen. Dat is allemaal echt te veel van het goede. Waarschijnlijk gaan we pas in augustus weer verder.
    Ik zal even een stuk minder actief zijn op zp, maar kom zeker nog eens spieken hoe het met jullie gaat!
    Op naar prachtige roze testen voor jullie! En voor de zwangeren, op naar die prachtige baby ('s)!

14. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Saskia, hopelijk gaat het lukken met jullie huis! Ik denk dat het heel fijn voor je gaat zijn, zo'n pauze! Even tijd om op adem te komen, tijd voor leukere dingen dan ziekenhuisbezoeken en hormoonspuiten. En daarna wellicht weer met frisse moed aan een nieuwe poging beginnen. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn, en dat er zomaar ineens een wonder gebeurt... Succes met alles!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat wonder daar durven wij niet meer op te hopen, zeker niet met gemiddeld 100.000 goede zaadcellen en niet zo'n goede kwaliteit embryo's. Maar toch wel lief hoor :) Wie weet... het zou wel een heel groot wonder zijn!

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Karel en meisje,

Wat ontzettend fijn dat het gelukt is! Ik ga voor jullie duimen dat het een fijne ongecompliceerde zwangerschap zal zijn. Het blijft spannend tot het einde denk ik, maar probeer ook te genieten. Veel geluk samen!

Liefs,

Misty

17. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saskia, veel succes en ik hoop voor jullie dat de verkoop doorgaat.

18. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi Saskia,

Mooi dat jullie huis verkocht is, wel stoer hoor om in deze tijd al een nieuw huis te kopen als je oude huis nog niet verkocht is! Denk niet dat ik dat zou durven. Hoe lang hebben de kopers nog om hun financiering rond te krijgen? Ook dat zijn normaal gesproken hele beruchte 2 weken die lang duren, helaas heb je daar al veel te veel ervaring mee periode's van 2 weken.
    Blijven jullie wel gewoon in Geldrop wonen en moet er nog veel gebeuren aan jullie nieuwe woning?
    Geniet ook maar van de rust (totdat de verhuizingen gaan beginnen ;))

Succes ermee,

Karel.

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Karel, we hebben vorig jaar mei een nieuw huis gekocht en direct onze woning te koop gezet. We hadden een jaar om het te verkopen en indien nodig konden we de eventuele dubbele lasten nog wel een hele tijd doorbetalen zonder in problemen te raken. Anders hadden we het zeker niet aangedurfd. Ik heb tot 2 maanden geleden op een notariskantoor gewerkt dus ik heb het jaren lang van erg dichtbij gezien. Er zat al wel wat schot in de huizenverkoop, en het was ons droomhuis wat te koop kwam staan. Al jaren hoopten we dat juist dat huis te koop kwam staan en dat gebeurde. Helaas in een niet al te gunstige tijd, maar we wilden de gok nemen. We blijven in Geldrop.
    Nu is het inderdaad hopen en wachten dat de financiering rond gaat komen. Want dat is, zeker in deze periode, de vraag. We staan dus ook niet al te hard te juichen, eerst maar eens zorgen dat het echt rond is.

20. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi Saskia,

Hebben de kopers van jullie huis inmiddels de financiering rond. Hoop het voor jullie. Is geloof ik inmiddels al bijna een maand geleden dat je dat je het bericht van verkoop geplaatst hebt, dus neem aan dat de periode waarin de kopers de financiering rond moesten krijgen voorbij is.

Hoop ook dat je een beetje rust hebt voor nu om je op te laden voor de verhuizingen en andeer toekomstige plannen!

Groeten, Karel.

Deel Deze Pagina