Ook IVF in Catherina Ziekenhuis Eindhoven?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door misty1984, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoi Karel,

Helaas heb ik wat betreft de verkoop niet zo'n goed nieuws. De kopers krijgen de financiering zeer waarschijnlijk niet rond. Er zijn problemen met de werkgeversverklaring en de salarisstroken van de koopster. Vorige week hebben we te horen gekregen hoe de vork in de steel zat en nu is het afwachten of er misschien nog een wonder gebeurd. Daar gaan we niet op zitten wachten, dus we hebben ons toch aangemeld voor poging 2. Ik ben gisteren gaan menstrueren en kan deze cyclus weer mooi inschuiven. Dus toch nog een kans.
    En als het huis dan alsnog verkocht wordt, dan zien we wel hoe we het combineren.

Hoe gaat het met jullie? Loopt de zwangerschap goed?

Het is hier wel rustig zeg! Hoe is het met Nic?

2. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Saskia,

Vervelend zeg dat verkoop waarschijnlijk niet door gaat, maar heb op een of andere manier ook gevoel dat het juist zo moet gaan. Nu dus door voor 2e poging en misschien moeten de feiten juist wel zo zijn! Zal voor jullie duimen.

Bij ons gaat alles goed.

Succes (ook aan de rest allemaal!!!),

Karel

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat gevoel hebben wij ook Karel, dus wie weet :)
    Super dat alles goed gaat bij jullie!

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Saskia,

Heel veel succes met poging 2! Hoop dat het deze keer jullie wondertje brengt. Zal voor jullie duimen.

Liefs,
    Misty

5. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @ Saskia, ook ik duim voor jullie!

6. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Saskia, en lien en iedereen,

Ik ben er een poos tussenuit geweest. Geen zin meer. Poging mislukt.

Saskia, ons huis staat ook te koop, ik begrijp dus wel wat voor spanning dit met zich meebrengt.

Ik wens je heel veel succes bij de volgende poging!

Ik heb afgelopen dinsdag weer een punctie gehad. Totaal aantal bruikbare eitjes:3. Niet hoopvol dus.
    Als er een bevruchting tot stand komt en er dan ook nog een gaat delen dan mag ik vrijdag voor de tp.

groetjes

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nic, de punctie achter de rug! 3 eitjes, dat valt een beetje tegen inderdaad :( Hopelijk zit juist die ene er toch bij voor jullie! Veel succes!

@ Lien, ik zie dat jullie gestopt zijn en nu definitief voor adoptie gaan. Knappe keuze, respect! Heel veel geluk en veel moed in dit zware en bijzondere traject.

8. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Nic, je weet maar nooit, 3 kan echt genoeg zijn! Ik duim in elk geval voor jullie en hoop op een mooi wondertje! Veel succes en ook sterkte!

@Sas, we hebben inderdaad besloten om te stoppen met de MMM. Althans, de deur staat nog op een heel klein kiertje, maar mochten we ooit nog een poging gaan doen, dan in elk geval niet op korte termijn. Eigenlijk zijn wij heel opgelucht dat we gestopt zijn met dokteren. We vinden dat we genoeg moeite hebben gedaan en leggen ons erbij neer dat er waarschijnlijk geen bio-kindje gaat komen. Sinds we gestopt zijn, zitten we weer veel lekkerder in ons vel en kunnen weer meer genieten van het leven. Af en toe voel ik me ook nog wel verdrietig hoor en alles verwerken kost tijd, maar de positiviteit overheerst weer gelukkig! Het voelt ook wel goed dat we zelf een beslissing hebben genomen, dat het onze eigen keuze is. Inmiddels zijn we ook begonnen met de voorlichtingsbijeenkomsten voor adoptie, en we raken er steeds meer van overtuigd dat adoptie heel goed bij ons past. Wij kijken er erg naar uit om ons adoptiekindje te ontmoeten, maar dat gaat nog wel een tijdje duren. Maar wachten vind ik niet zo erg, het is allang fijn dat er een behoorlijk grote kans is dat dit uiteindelijk gaat lukken en dat we ooit voor 'ons' kindje mogen zorgen!

@Sas, hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Zijn jullie alweer met de nieuwe poging bezig?

9. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Nic: Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Er zijn 3 eitjes gevonden, dus volop kans dat er een bevruchting gaat plaatsvinden en dat er vervolgens eentje (of 2) blijft plakken en je over 9 maanden een wonder in handen hebt!!!

@Saskia: hoop dat bij jullie alles goed gaat!

@Lien: wat mooi dat jullie de beslissing hebben genomen om te stoppen met de MMM en te kiezen voor adoptie. Heb er nooit zo eerder over nagedacht, maar kan me voorstellen dat het erg goed voelt om echt zelf voor adoptie te kiezen en dat het niet een "redmiddel" wordt. Ik wens jullie heel veel succes in dit traject en veel geluk voor de toekomst!

10. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Karel, en hoe gaat het bij jullie? Hebben jullie al een kloppend hartje gezien? Hoe ver is de zwangerschap inmiddels gevorderd?

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Lien, heel heel erg fijn dat het beter met jullie gaat en dat deze keuze jullie rust geeft! Dan is het sowieso de juiste keuze. Ik vind het prachtig dat jullie er zo goed over nadenken en dat jullie er nu gewoon achterkomen dat adoptie jullie ding is. Veel succes met de VIA nog!

Met mij gaat het goed. Ik begin maandag weer met de decapeptyl. Ik ben er eigenlijk niet heel erg mee bezig en ga nu veel losser met het hele traject om dan de vorige keer. En dat geeft ook rust.
    Het lijkt wel alsof het zo moet zijn, want deze week hebben we te horen gekregen dat de kans groot is dat de verkoop van ons huis alsnog doorgaat! Het zal heftig worden om die twee dingen te combineren, maar misschien is het wel een extra afleiding. We hebben hulp genoeg en we slapen en eten bij mijn ouders. Zij zijn overigens de enige die dit keer weten van de ICSI. We hebben het verder tegen iedereen stil gehouden en ook dat voelt ontzettend goed!

12. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Saskia, ik hoop en duim dat dit jullie maand gaat worden! Hopelijk lukt het om het 'ontspannen' gevoel een beetje vast te houden. Succes!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoop het ook Lien! Het zal straks wel weer enorm spannend worden natuurlijk, maar ik denk wel dat we nu meer de rust kunnen pakken. Je weet nu ook wat er op je af komt en dat scheelt denk ik al.

14. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag lieve mensen, dank voor jullie hartelijke woorden.
    vanmorgen om 11 uur heb ik er 2 teruggekregen. Er waren in totaal 2 bevruchte emmies, geen toppers, daarom hebben we er 2 laten terugplaatsen.

aangezien we allemaal in het zelfde ziekenhuis zitten en jullie dus ook bekend zijn met de artsen en vp's die er werken wil ik even kwijt dat ik dokter L. een geschenk uit de hemel vind. zij heeft de punctie gedaan (die godzijdank reuzeviel, ook dankzij haar geduld) en zij heeft net ook de tp gedaan, wat een schat van een mens!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoi Nic, 2 emmies in je buik! En nu weer dat wachten... pffff! Ik hoop dat er zeker 1 blijft plakken!
    Dr L kan ik me zo niet voor de geest halen, maar ik zal eens opletten. Ik weet ook niet wie de punctie bij mij gedaan heeft maar dat was wel echt een schat van een vrouw en heel erg kundig. Ze was wat ouder, kort haar en blond met een Limburgs accentje.

16. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Sas, ik denk dat dat dokter L. is. Ik vind haar ook lief en ze heeft ook bij mij de punctie gedaan, maar bij mij was de punctie zoals jullie weten minder prettig. Maar ik denk niet dat dat aan haar lag, maar meer aan mijn follikels ;)
    @Nic, zo zie je maar dat 'slechts' drie eitjes toch een goede TP kan opleveren. Spannende weken komen er nu aan! Succes!

17. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Nic: zie je wel. Uit de 3 eitjes zijn 2 embriootjes gekomen die zich nu lekker in jouw buik hun plekkie aan het zoeken zijn! Succes ermee meid.

@Sas: dat is denk ik ook dokter L. ja. Heeft wel een Belgisch accent en geen Limburgs. Op zich lief mens, wel beetje vergeetachtig vind ik.
    Trouwens al meer duidelijk over verkoop van huis?

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Karel, Belgisch accentje... ja, dat kan ook :)
    Vandaag te horen gekregen dat de verkoop van ons huis toch doorgaat! De wonderen zijn de wereld dus toch nog niet uit... ;)

19. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saskia, van harte gefeliciteerd met de verkoop!!!! wat een geluk!

Ik herken wat je zegt, ik ben deze 2e ronde ook losser, alhoewel ik nu - met morgen de eerste wachtweek erop zitten - toch wel weer wat gespannen raak.

Lien en Karel, dank voor de lieve woorden.

Ik denk dat we het idd allemaal over dr. L. hebben, het is idd een Belgisch accent. Maar wat een schat vind ik haar!

20. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Sas: Wauw, tof zeg dat het door gaat. Had al zo'n gevoel en dacht daarom gisteren ff vragen ;)
    Op nu naar de volgende triomf en binnenkort de positieve test in handen hebben!

Dokter L.: zal er wel aan liggen dat ik een man ben en wat kritischer ben of zo. Zoals gezegd op zich wel lief, maar ook erg vergeetachtig in mijn ogen. Hebben haar zelf vaker aan aantal zaken moeten herinneren.

Ik wens jullie een prettig weekend vol mooi weer en succes met alles!

Deel Deze Pagina