Ook IVF in Catherina Ziekenhuis Eindhoven?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door misty1984, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Super dat jouw gevoel klopt, Karel! Kun je dat gevoel ook niet ff regelen voor een zwangerschap? ;)

2. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    en voor mij ook????????? :)

3. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi meiden,

Ik doe mijn best voor jullie allemaal! Moet wel voor heel veel mensen mijn best doen (ook buiten jullie), dus kan helaas geen garanties geven ;)

Karel

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bedankt Karel! ;)

Hoe gaat het Nic? Heb je al meer zekerheid inmiddels?

5. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    net de uitslag van de bloedtest gehad; niet zwanger.
    De HCG-waarde was kleiner dan 2. Die had groter dan 10 moeten zijn als ik zwanger was geweest.

Voor mij houdt het hier definitief op. Ik maak te weinig eitjes aan en de kwaliteit laat ook te wensen na. Behalve de medische malaise die bij ons meespeelt werkt nu ook mijn leeftijd tegen, mijn eierstokken staan al met 1 been in het pensioen.Het worden elke keer minder eitjes, deze ronde hebben na de punctie maar 3 goede eitjes overgehouden, waarvan er maar 2 de bevruchting hebben doorstaan. Het waren geen toppers en ook niet voldoende kwaliteit meer voor cryos (het waren er sowieso te weinig). Daarbij wil ik zelf niet meer. Het is genoeg geweest.

Ik blijf wel hier nog rondhangen om te zien hoe het jullie verder vergaat. Esser, alle succes en geluk van de wereld toegewenst!!!! en Hypo, ik heb nog niet gezien of het bij jou nu wel of niet gelukt is, hoe dan ook, alle respect voor jou meisje, 4 x icsi getuigt van jouw kracht, moed en hoop. Ik hoop van harte dat ook jouw wens uit mag komen. Saskia, ook voor jou hoop ik dat de volgende poging jouw droom mag vervullen.

alle anderen, heel veel succes en kracht toegewenst!
    lieve groetjes, Nic

6. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Nic, oh wat ontzettend jammer! Wat een teleurstelling zal dat voor je zijn. Dapper dat je er nu een punt achter durft te zetten. Ik hoop dat je de komende tijd de rust weer terug zult vinden en dat het je gaat lukken om weer volop te genieten van alles wat je wel hebt, zoals die prachtige tweeling! Doe het rustig aan nu hoor, alles verwerken heeft z'n tijd nodig!

7. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag Lien,

Ik wil nog even kwijt dat ik het ongelooflijk prachtig vind dat jullie voor adoptie gaan, zo onbaatzuchtig. Zo geweldig dat je een ander kind het plekje in jullie nest geeft, met alle kansen en liefde.
    Ik werk bij een instelling die veel met adoptie te maken heeft, dus ik besef heel goed wat erbij komt kijken. Ik wens jullie veel geluk, en geduld - want ook adoptie is geen gemakkelijke en geen snelle weg.
    Jullie geven een ander mens een kans, dat is het mooiste wat er is. Heel veel geluk voor jullie!

8. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Dat zijn lieve woorden Nic! Dankjewel daarvoor! Ik word er een beetje verlegen van.. Onbaatzuchtig vind ik het zelf niet, want wij willen immers ook graag een kindje. Dus wij hebben er ook belang bij. Maar de gedachte dat we een kindje kunnen helpen wat er al is en wat een gezin nodig heeft, vinden wij wel mooi. Het voelt in elk geval goed dat we deze keuze hebben gemaakt!

Overigens, nu word ik wel nieuwsgierig waar jij dan werkt, en wat voor werk je doet... ;)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nic, wat een teleurstelling weer :(
    Ik kan heel goed begrijpen dat je dit niet meer wil. Ik wil je alle sterkte wensen. Het is een dappere beslissing die zeker niet makkelijk is!

Dikke knuffel!

10. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh Nic, wat klote zeg!

Wel dapper dat jullie beslissing hebben genomen om het hier nu bij te laten en niet koste wat kost door te gaan en er misschien zelf wel aan onderdoor te gaan.

Ik wens je sterkte en veel geluk met je gezinnetje!

Liefs, Karel.

Deel Deze Pagina