Ook IVF in Catherina Ziekenhuis Eindhoven?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door misty1984, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja dat denk ik ook wel en zeker omdat ik rond de feestdagen volop aan het spuiten ben. Dan gaat het sowieso al snel. Is ook wel lekker om pas na de feestdagen de punctie te hebben.

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Saskia: Fijn dat de intake zo goed was verlopen en het spuiten mee viel. Spannend wordt het nu meid!

@Lien: Wat fijn dat de afspraak bij de gyn goed is verlopen en ik ben reuze benieuwd of jullie nu echt mee gaan doen met de cetrotrial. Ik zal je zo nog even een pb-berichtje sturen om je iets te vragen ;)

Fijne dag allemaal,

Ik ga weer werken!

Liefs,

Misty

3. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    De afspraak met de IVF-verpleegkundige is gemaakt voor 25 november. Lekker snel! Het was een fijn telefoongesprek, waarin goed werd meegedacht, zodat we waarschijnlijk al in december kunnen starten!! Het enige wat nog roet in het eten zou kunnen gooien is, dat mijn man in december misschien nog een paar dagen naar het buitenland moet...

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Spannend Lien!
    Begint nu echt op te schieten.
    Ik zie dat je ook mee gaat doen aan de Cetro-trial. Hopelijk zijn jullie dan ook snel zwanger!

Liefs,

Misty

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Lien, dat gaat lekker snel! Das mooi meid :)

@ Misty, ik werd vandaag gebeld voor het CZE over de training. We konden eigenlijk pas half januari terecht maar er was iemand uitgevallen :D en daardoor kon ik nu al meteen instromen en heb ik volgende week woensdag de eerste training.
    Goh, ben jij toevallig diegene dankzij wie ik eerder kan starten?? :D

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Saskia,

haha, dat ben ik :D Ik had afgebelt en zou ook volgende week woensdag starten met de training!
    Nou geniet van mijn plekje en laat maar weten hoe het is hihi.
    Veel succes meid!

Liefs,

Misty

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha, ik ben jou en je mini-erwtje heel dankbaar!!! :D

8. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Hoi dames,
    vanochtend kreeg ik ineens een beetje een vreemd telefoontje van de fertiliteitsarts. Ik schrok wel een beetje, want had zeker geen telefoontje van haar verwacht. Ze vertelde dat ze zich vergist had door mij aan te bieden om met de cetro-trial mee te doen. Aangezien ik een cyclusstoornis heb, kom ik eigenlijk niet in aanmerking. Maar aangezien ik wel goede redenen had om voor cetro te kiezen, bood ze aan dat ik wel gewoon cetrotide mag gebruiken. Dus eigenlijk veranderd er voor mij niet zoveel, behalve dat de afspraak met een andere IVF-verpleegkundige is een dag later, en dat ik dus niet deelneem aan de studie. Beetje vreemd, maar als het mij een kindje oplevert maakt het me allemaal niets uit ;)

@Saskia, wat leuk dat jij Misty's plekje mag opvullen !! Hopelijk heb je er wat aan. Ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Lien, das wel vreemd zo'n telefoontje en zeker even schrikken als je gebeld wordt en je verwacht geen telefoontje.
    Jammer dat je niet mee mag doen aan het onderzoek maar gelukkig verandert er verder niks. Als het inderdaad maar een kindje oplevert, das het belangrijkste :)

Zijn er nog meer dames die volgende week mee doen aan te training op woensdagmiddag?

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Saskia,

haha, mij en mijn mini-erwtje hihi. Ik ben ook dankbaar voor mijn mini-erwtje haha. Fijn dat het voor iemand anders ook nog wat oplevert!

Vandaag komt er iemand van MvM, dus ga ik kannen vol piesen voor iedereen die het nodig heeft :D Ik ga mijn best doen!

Nou ga weer werken!

Fijne dag allemaal.

Liefs,

Misty

11. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #131 Karel, 20 nov 2010
    Laatst bewerkt: 20 nov 2010
    Ook weer eens even aan het lezen wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd:

Wauw Misty, gefeliciteerd zeg. Maar nu gewoon helemaal natuurlijk of is dit tijdens je laatste IUI gebeurd?

@Lien: vond het al vreemd dat je mee kon doen met Cetrotrial. Meende me een onregelmatige cyclus herinneren namelijk. Blijkt nu dat de arts zich dit achteraf ook bedacht heeft, welke arts hebben jullie trouwens?

Succes er maar weer allemaal mee!

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Karel,

We zijn inderdaad spontaan zwanger geraakt. De laatste IUI was niet gelukt en nu zaten we in een rustmaand voordat we met de IVF zouden starten. Zodra ik mijn menstruatie zou hebben, zou ik beginnen.
    Echt heel bijzonder dus :D Een klein wondertje! We zijn er heel dankbaar voor en genieten met volle teugen.

Wanneer moeten jullie gaan starten met de IVF?

Liefs,

Misty

13. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Karel, wij hebben dokter D, een vrouwelijke arts. Weet je dan wie ik bedoel? Welke medicatie gebruikt jouw vrouw?

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    EGO-ALERT!

Gisteren is hier de hel losgebroken. Letterlijk, want ik liep gisteren behoorlijk leeg! Zo erg dat ik er echt beroerd van was, misselijk, buikkrampen, pijn in mijn benen en onderrug, en heel erg emo en chaggie. Arme Sasman ;) We zijn gisteren wel een dagje naar Den Haag geweest. Was op zich leuk, maar zat mezelf behoorlijk in de weg. Zeker toen het drukker werd, was ik snel geïrriteerd. Toen hebben we de tram naar Scheveningen gepakt en na een flinke strandwandeling was ik aardig opgeknapt. Daarna een hapje gegeten en weer terug naar huis. Ondanks enorme ongesteldheid was het toch een geslaagd dagje.
    Gisterochtend op de valreep het ziekenhuis nog kunnen bereiken en ik moet morgen met de pil starten. De eerste echo is naar voren geschoven omdat ik anders wel erg lang met de decapeptyl moet spuiten. Ik mag nu 22-12 al op de echo komen. Het gaat eindelijk beginnen!!!

15. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Spannend, Saskia !! Jammer, maar tegelijkertijd fijn, dat je ongi bent geworden. Ik ga voor je duimen dat het een geslaagde ICSI-poging gaat worden! Ik hoop erop dat we straks ongeveer tegelijk zwanger zijn!

16. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lien en Saskia, ik moet 16 december voor de echo, ik begin 1 december met de decapeptyl, dan gaan we redelijk gelijk op! Lien, wanneer begin (of begon) jij met spuiten?

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Nic, dan gaan we zeker gelijk op!
    Ik begin 6 december met spuiten. En morgen met het slikken van femodeen (de pil).

18. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Nic, wanneer ik moet beginnen is nog niet precies duidelijk, hangt af van wanneer ik ongi wordt. Ik verwacht begin december ergens.

19. Karel

Karel Lid

5 nov 2010
    25
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Lien, ken dokter D niet. Maakt ook niet uit, wilde alleen weten of jullie dezelfde arts hebben, maar is dus een andere.

Mijn meisje is nu trouwens begonnen met de Decapeptyl en hierna volgt de Gonal F. Nu maar hopen dat het allemaal een beetje gaat werken zoals het hoort en er straks veel mooie eitjes gaan groeien en dan ook nog graag eens zonder dat ze er last van krijgt!

20. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Karel, spannend zeg! Ik hoop dat ze weinig last krijgt van bijwerkingen, veel mooie eitjes en straks een heleboel mooie Emmy'tjes, maar bovenal dat ze over twee maanden zwanger is! Succes hoor, ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina