na de eisprong een toeter van een buik en hard,had gelijk pijnelijke tepels,kreeg overal jeuk,vlagen van misselijkheid en moe,ik droom in een keer zo vaag,en ben s`morgens om 4.15 klaar wakker,me vriend herkent me niet,dat ik zo vroeg beneden zit en me toch een honger!en ik heb haaruitval...gewoon alle symtomen Gisteren toch maar na de huisarts,en me buik laten zien,ze gaat aan me buik voelen,en ze zegt,je lijkt wel 20 weken,ik zeg huhhhhhhhh,dat kan niet hoor!maar goed,zo opgezet is me buik,Ik mocht even een bloedtestje vandaag gaan doen,en morgen de uitslag!4 dagen eerder Ik ben toch erg onzeker,me gevoel zegt van wel,me vriend ook,maar ja je lichaam kan je zo voor de gek houden,maar zo`n buik had ik met me 2e zwangerschap ook in 2006.ik durf nog niet hardop te zeggen dat ik zwanger ben,hopelijk morgen wel! lieve groetjes marlie
Wat verwarrend voor je dat je buik ook zo opgezet is! Theoretisch gezien is dat niet goed te verklaren lijkt me? Sterkte met wachten op de uitslag, ik hoop voor je dat het raak is!