Mag je Tijgerbalsum of andere gebruiken? Mijn spieren zitten allemaal zo vast en normaal helpt dit erg goed maar mag dit wel? Patricia
Ik heb het eens gegoogled voor je, en ik lees op veel verschillende sites dat je tijgerbalsum of iets anders alleen mag gebruiken na overleg me je arts. Maar ook lees ik veel stukjes van andere forums of verhalen van andere zwangere vrouwen die wel tijgerbalsum of iets anders hebben gebruikt om kwaaltjes minder te maken. Conclussie: het zal vast wel niet shadelijk zijn, maar ik zou het niet eerder gebruiken na overleg met arts. Maar wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten Succes! Liefs Minya
Ik gebruikte tijdens mijn zwangerschap Midalgan (maar niet de spuitbus, gewoon de zalf). Niet te dik, dan is er niks aan de hand.
Je mag bv ook niet van die smeerzalf bij verkoudheid gebruiken, dus ik zou bij tijgerbalsem ook even goed advies vragen!
tjonge daar had ik nou nooit over nagedacht! Maar ik zou evene en telefoontje plegen naar je huisarts.. als je aangeeft wat je wil doen is het meestal al genoeg! suc6!
je mag gewoon tijgenbalsem gebruiken. de vk adviseerde het als je hoofdpijn hebt ze zei dat het beter was dat op je voorhoofd te smeren of ergens anders dan een paracemamol in te nemen.