Wij laten een vlag bedrukken met de naam van onze beeb erop. Kan die mooi uit en is het bij het kraamfeest meteen duidelijk waar ze moeten zijn. Bovendien kan dan met verjaardagen de eigen vlag uit. De kosten vallen mee 35,- voor een vlag van 100 bij 150 cm. Kijk maar eens op fabervlaggen.nl
Alleen jammer dat de link niet juist is. Krijg een andere pagina. Zou je de juiste link nog een keer op willen schrijven. Thanx. Gr. Vanessa
Is inderdaad een leuk idee. Wij hadden iets soortgelijks, nl een banner van 3 meter hoog met haar naam erop die we vanuit de bovenverdieping uit het raam hebben gehangen. Zag er ook heel leuk uit en kun je gewoon bij de meeste zeilmakerijen vragen. Wij hebben ongeveer 60 euro betaald... Tanja
Een andere link. Kies daarna voor de actiekrant en zoek de juiste vlag. Levertijd is twee a vier weken. http://www.faberpro-motion.com/nl/
dat is ook heel leuk, al die rompertjes. ook leuk als je al een kleintje hebt in de knutselleeftijd. textielverf, tamponeer kwast en wat letter sjablonen!
wij hadden een verkeersbord met daarop de tekst: 'ooievaars landingsgiebied' met daaronder 'hoera ...... geboren!'
Die rompers vind ik erg leukl. Heb je ze laten bedrukken of zelf gedaan? Ik ga een foto van de baby op posterformaat laten drukken bij de Hema en dan zelf de naam en er een kader omheen shoppen. Als ik er een foto van heb zal ik hem showen, nog even geduld!
Wij maken van de boom naar het huis toe een waslijn met daaraan blauw/witte of rose/witte babykleertjes (wel oude kleertjes).